Kuinka usein seksiä parisuhteessa?

  • Viestiketjun aloittaja Hmmm.
  • Ensimmäinen viesti
aina sama juttu
Suhdetta on takana viisi vuotta. Seksiä on noin 2 kertaa kuukaudessa. Mulle se on ihan liian vähän, sillä haluaisin joka päivä. Työni on kuitenkin niin väsyttävä etten jaksa kuin viikonloppuisin ja se turhauttaa.

Avovaimon haluista en tiedä yhtään kun ei me osata puhua seksistä yhtään. Mutta tuntuu että sille toi kaksi kertaa kuussa on hyvä määrä. Ei se mua usein torju mutta ei se tee koskaan aloitetta. Ei siis koskaan! Ei oo tainnut tehdä yhtä ainoaa aloitetta seksiin koko meidän suhteen aiikana. Oon yrittänyt ottaa asiaa puheeks mutta ei siitä mitään tuu ja olen varma, ettei me koskaan tulla puhumaankaan tästä seksiongelmasta.

Seksistä on tullut tylsää pakkopullaa. Aluksi naitiin usein ja meillä oli vaikka sun minkälaisia leikkejä. Sitten avovaimon halut jotenkin väheni ja nykyään meillä on vaan ihan tavallista peruslähetyssaarnaajapanoa. Kumpaakaan ei oikein tunnu innostavan. Se ei usein jaksais aloittaa ja mä taas pääsen yhä harvemmin laukeamiseen asti ennen kuin jo into loppuu. Muuten meillä on kyllä hellyyttä ja läheisyyttä ja rakkautta suhteessa, fyysistä ja henkistä laatua. Mut seksielämä on täysin surkeaa.

Kai tässä pitää lopettaa suhde vähitellen kun toi seksi turhauttaa niin.
Onko TYÖN pakko olla niin väsyttävää, ettei viikolla jaksa edes kerran naida? Onko työ niin tärkeää, että se menee ihmissuhteen edelle?
Ilmeisesti teidän suhde alkaa olla molemminpuolin kuollut, jos kumpaakaan ei kiinnosta eikä seksistä edes puhuta! Toivottavasti seuraavalla kerralla muistat, että parisuhdekin vaatii työtä; myös siellä sängyn puolella? Osaatko esim. sanoa mistä avovaimosi tykkää erityisen paljon sängyssä ja onko hän ylipäätään saanut koskaan?
 
Viimeksi muokattu:
"isoa"
Kiinnostaa tietää, millainen on se muu s u h d e jolloin voi seksiä harjoittaa?

Minulla on nuorempi mies joka suostuu kokoajan , ei tarvitse kun hieroa niin on täys erektio päällä. Kyllä pitää vanhemmilla päivillään nauttia kun saa monta kertaa pävässä ja välillä koko yön tehdä niin että tuntuu hyvälle jalkojenvälissä.
 
Viimeksi muokattu:
Utelias mamma
[QUOTE="isoa";10503020]Minulla on nuorempi mies joka suostuu kokoajan , ei tarvitse kun hieroa niin on täys erektio päällä. Kyllä pitää vanhemmilla päivillään nauttia kun saa monta kertaa pävässä ja välillä koko yön tehdä niin että tuntuu hyvälle jalkojenvälissä.[/QUOTE]


Oko sulla tunteita poikaa kohtaan vai onko pelkkä seksisuhde että saat itsesi tyydytettyä? Onko sulla halu nuorempoia poikia alistaa sun himoilles. Toivottavasti et käytä kovin nuoria vaikka ovat hyvännäköisiä ja pedissä jaksavatkin monta kertaa.
 
Miri
Yli 25 vuotta yhteiseloa ja seksiä noin 2-3 kertaa viikossa js joskus enemmänkin. Jos olisi vähemmän ei toimisi meidän parisuhde. Suutelua ja halausta myös montaa kertaa päivässä. Läheisyys on ihanaa.
 
seksiä?
Kohta kuusitoista vuotta avioliittoa takana. Esikoisen syntymään asti kaikki toimi ihan mallikkaasti, sen jälkeen portit menivät kiinni. Sen verran touhuttiin, että lapsia tuli pari lisää.
Sitten vaimo päätti, että lapsiluku on täysi ja seksi saa jäädä. Pari vuotta meni tahtia kahdesti vuoteen jouluna ja juhannuksena; eli seksielämä oli varsin "säännöllistä". Sittemmin on hieman vilkastunut, nykyään 6-7 kertaa vuodessa.
Minun on ihan turha tehdä minkäänlaisia alotteita, lopputulos on kuitenkin aina sama; ei tällä(kään) kertaa. Konsteja on tässä reilun kymmen vuoden aikana ehtinyt kokeilla laidasta laitaan, mikään ei vaan toimi.
 
lovi
Onko TYÖN pakko olla niin väsyttävää, ettei viikolla jaksa edes kerran naida? Onko työ niin tärkeää, että se menee ihmissuhteen edelle?
Ilmeisesti teidän suhde alkaa olla molemminpuolin kuollut, jos kumpaakaan ei kiinnosta eikä seksistä edes puhuta! Toivottavasti seuraavalla kerralla muistat, että parisuhdekin vaatii työtä; myös siellä sängyn puolella? Osaatko esim. sanoa mistä avovaimosi tykkää erityisen paljon sängyssä ja onko hän ylipäätään saanut koskaan?
Jep! Naisten täytyisi opetella nauttimaan seksistä! Oma sormi avuksi ja peili ja ajattele jotain upeaa urosta... Siitä se lähtee. Minä sytyn mm. näiden sivujen lukemisesta, olivat sitten keksittyjä tai ei, pillu on nytkin niin märkä, että pitäisi lapset nukkumaan, että pääsisi hommiin. Tosin sytyn kyllä aika monesta jutusta. Komean miehen lähestymisestä ravintolassa, vähän flirttiä ja jutustelua ja molemminpuolista himoa, ilman toteutusta, sitten kotiin ukon luo hommiin. Tai televisiossa joku namu uros, kauniilla katseella ja hyvällä kropalla lukee uutisia, pelaa jalkapalloa, kokkaa ja alat miettiä hänen käsiään kropallasi ja johan on pikkarit märkänä. Aina ei ukko ole kotona ja silloin sormelle tai suihkulle on töitä... Ukkoni osaa antaa sellaiset orkut käsillään, kerjään vielä yhden ja vielä muutaman ja vielä ja sitten kanki sisään ja loppuhuipennus!!!!!
 
Viimeksi muokattu:
juzzz
Osaatko esim. sanoa mistä avovaimosi tykkää erityisen paljon sängyssä ja onko hän ylipäätään saanut koskaan?
Olettaisin että se naisten haluttomuus johtuu juuri tuosta että ne ei koskaan saa. Koittakaa nyt hyvät miehet saada ne naisenne laukeamaan niin johan ovat antavaisia. Tietty on naisia jotka ei laukea sitten millään ja niille ei sitten voi mitään.

Minulla on nykyistä suhdetta takana 7 vuotta ja seksiä saan oikeastaan aina kun haluan. Suihinottoa myös jos siltä tuntuu. Naiseni on hyvinkin herkkä laukeamaan ja tulee usein ainakin kaksi kertaa ennekuin itse kerkeän mukaan. Ja laukeaa ihan vaan naimalla vaan oikealla tavalla.
Itse ei vaan jaksa kuin kerran kerrallaan kun ikää on jo melkein 50v mutta on se niin hyvää.
 
Viimeksi muokattu:
seksiä?
Olettaisin että se naisten haluttomuus johtuu juuri tuosta että ne ei koskaan saa. Koittakaa nyt hyvät miehet saada ne naisenne laukeamaan niin johan ovat antavaisia. Tietty on naisia jotka ei laukea sitten millään ja niille ei sitten voi mitään.

Minulla on nykyistä suhdetta takana 7 vuotta ja seksiä saan oikeastaan aina kun haluan. Suihinottoa myös jos siltä tuntuu. Naiseni on hyvinkin herkkä laukeamaan ja tulee usein ainakin kaksi kertaa ennekuin itse kerkeän mukaan. Ja laukeaa ihan vaan naimalla vaan oikealla tavalla.
Itse ei vaan jaksa kuin kerran kerrallaan kun ikää on jo melkein 50v mutta on se niin hyvää.
Ei toimi meillä. Vaimo laukeaa kyllä joka kerta; sen muutaman kerran vuodessa kun se aiheesta
innostuu. Niinpäin kyllä saattaa käydä, että minä jään kuin nalli kalliolle. Saatuaan puuskuttaa vähän aikaa ja toteaa "ei jaksa enempää, jatketaan joku toinen kerta ja pistää silmät kiinni"; tarkoittaa suomeksi seuraavaa mahdollisuutta kuukauden tai kahden päästä. Innostaa kyllä ihan mahdottomasti.
Suuseksi kelpaa vaimolle kyllä, toisinpäin ei mitään mahdollisuutta, asia on keskusteltu kerta kaikkisen selväksi, että on turha edes haaveilla.
Käsihoito on melkein yhtä onnetonta. Vaihtoehtoja on kaksi, joka hidasta junnaamista josta ei sen valmiimpaa tule, taikka vaihtoehtoisesti yritetään repiä vehkeet juurineen irti. Eikä auta vaikka kuinka koittaisi neuvoa, seuraavalla kerralla sama homma.
Jos ei lapsia olisi, nin minä olisin varmasti nostanut kytkintä jo ajat sitten. Lasten takia koitan tässä kärvistellä. Harjoituksen puute alkaa onneksi tehdä pikkuhiljaa tehtävänsä, eikä enää tule niin usein mieleen (korkeintaan kymmenen kertaa päivässä). :(
Olen tuossa pikkuhiljaa ajatellut, että jätän tuo neljäkymmen vuotiaan vitun lopuulisesti rauhaan ja siirryn 12 vuotiaaseen wiskiin.
 
Viimeksi muokattu:
Hei
Jep! Naisten täytyisi opetella nauttimaan seksistä! Oma sormi avuksi ja peili ja ajattele jotain upeaa urosta... Siitä se lähtee. Minä sytyn mm. näiden sivujen lukemisesta, olivat sitten keksittyjä tai ei, pillu on nytkin niin märkä, että pitäisi lapset nukkumaan, että pääsisi hommiin. Tosin sytyn kyllä aika monesta jutusta. Komean miehen lähestymisestä ravintolassa, vähän flirttiä ja jutustelua ja molemminpuolista himoa, ilman toteutusta, sitten kotiin ukon luo hommiin. Tai televisiossa joku namu uros, kauniilla katseella ja hyvällä kropalla lukee uutisia, pelaa jalkapalloa, kokkaa ja alat miettiä hänen käsiään kropallasi ja johan on pikkarit märkänä. Aina ei ukko ole kotona ja silloin sormelle tai suihkulle on töitä... Ukkoni osaa antaa sellaiset orkut käsillään, kerjään vielä yhden ja vielä muutaman ja vielä ja sitten kanki sisään ja loppuhuipennus!!!!!
Oliko tuo keksitty kirjoitus.
Monipuolinen ja kiintoisa kirjoitus kuitenkin.
Pitkäliti mieskin toimii tuolla tavoin.
 
Viimeksi muokattu:
puutostauti
Lopulta ainoa asia jossa voin itse olla kontrollissa on suhteen seksin määrä. Suoraan sanottuna voin "kostaa" toisen osapuolen arkielämän saamattomuuden ja itsekkyyden rajoittamalla seksin siihen kun se itselleni sopii. Usein tekee itsekin mieli, mutta ihan piruuttani olen harrastamatta sitä koska voin niin tehdä, hoidan sen vaikka omin käsin mieluummin kuin tarjoan molemminpuolista nautintoa. Outoahan se on kieltämättä mutta elämä on joskus.
Kun olisi edes tuollainen syy, mutta mä hoidan kyllä oman osuuteni taloudesta ja arjesta. Tosin huomaan kyllä, että vähäinen seksi saa aikaan sen, että vähitellen kodinhoito ei enää niin hirveästi enää kiinnosta ja muutenkin yhteisen elämän rakentaminen menettää merkitystään. No onneksi seksiä saa muualtakin.
 
Viimeksi muokattu:
Miuske
Tosin huomaan kyllä, että vähäinen seksi saa aikaan sen, että vähitellen kodinhoito ei enää niin hirveästi enää kiinnosta ja muutenkin yhteisen elämän rakentaminen menettää merkitystään.
Tämä on niin totta. Sitä mukaa kun seksi vähenee, vähenee myös kiinnostus kodinlaittoon, siivoamiseen, kokkailuun, sisustamiseen, pihan hoitamiseen, puhumattakaan tulevaisuuden suunnittelusta ja yhteisen ajan järjestämisestä.. Itsestäni sen sijaan huolehdin paremmin kuin suhteen alkuaikoina, haluan ulkonäöstäni huolehtimalla säilyttää edes jotakin naisellisuudestani vaikka miestä se ei kiinnostakaan.
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Olen tässä manannut, kun seksikerrat / kk on ovat romahtaneet puoleen tämän kevään aikana. Parisuhdetta on takana 34 vuotta. Koko kevät on menty 5 krt kuukaudessa, joskus enemmän. Kaikki sitä edeltäneet vuodet tasaiseen yli 10 krt kuukaudessa ja alkuvuosikymmeninä enemmänkin. No eilen sitten luin 22.06 Hesarista suomalaisesta seksitutkimuksesta ja siinä näytettiin käyriä eri vuosikymmeniltä miten parisuhdeseksimäärät ovat kehittyneet vuosien varrella. Käyrät olivat aika järkyttävää luettavaa. Jo 6 ensimmäisen vuoden jälkeen määrät olivat pudonneet meidän nykyisiin?? Mikä ihme ihmisiä vaivaa. Seksistä valitetaan, muttei näköjään tehdä mitään sen eteen. Täytyy vain todeta, että yksiavioisena minulle ja vaimolle on käynyt hitonmoinen tuuri, kun kohdattiin toisemme. Vaihtamalla ei olisi tainnut parantua.
 
Naapuri avuksi
kelpaisko viiskymppinen ei-pihtaava nainen? ;)

Naapurissa uhkea viiskyppinen, kun oma pihtaa(ollaan 19v molemmat) menen naapuriin kun kimma on itavuorossa. Naapuri on heti valmis kun saa nuorta ja minä niinkauan kun haluun. Järjestely sopii naapurin eukolle ja kotonakin ei tarvii ottaa paineita sängyssä kun on saanut kunnolla tyhjennettyä pussit.
 
Viimeksi muokattu:
dommer
Meillä suhde kestänyt 12 vuotta ja rakastelukerrat harvenee koko ajan. Nytkin mennään 2kertaa kuukaudessa vauhtia ja aina ei sitäkään. Vaikka kuinka yrittäisi silitellä/hemmotella/tehdä kotityöt, niin ei vaan vaimo innostu. Vika kait itsessä kun näin on päässyt käymään. Muille kyllä kelpaan, mutta jostain syystä omalle ei.
 
JK
Toivottavasti siis huomasit myös tuon _ruinaa_ ja _se vain ärsyttää minua entistä enemmän_! Parempiin tuloksiin voisi päästä antamalla yhtenä iltana vaikka hieronnan - ILMAN sitä sen jälkeistä vonkaamista, seuraavana päivänä viedä vaikka kävelylle tai syömään tai katsoa kotona leffa - ILMAN sitä vonkaamista, ja kolmantena päivänä, JOS naisella ei ole ollut raskas päivä töissä, laittaa vaikka ruokaa ja jutella hieman kivoista asioista ja SITTEN yrittää hieman saada naista peuhaamistuulelle. Tuollakin konstilla pääsisi jo tahtiin 2-3 kertaa viikossa, verrattuna tämänhetkiseen jokapäiväiseen anna anna anna -jankutukseen ja siihen että annan sitten kerran viikossa kun molemmilla menee hermot.

Terveisin turhautunut avovaimo.

Ps. Minunkin mieheni on sitä mieltä että saisin minäkin tehdä joskus aloitteen. Mutta kun ei enää vain huvita.

Kaikki on koitettu, kun järkkää hieronnat, elokuvat, kynttiläillalliset niin saa ehkä parikin kertaa samana iltana, jos ei ole päänsärkyä, kuukautisia, stressiä töistä tms. Muutoin irtoaa noin kerran kuukaudessa.
 
Viimeksi muokattu:
traaginen tapaus
Olettaisin että se naisten haluttomuus johtuu juuri tuosta että ne ei koskaan saa. Koittakaa nyt hyvät miehet saada ne naisenne laukeamaan niin johan ovat antavaisia. Tietty on naisia jotka ei laukea sitten millään ja niille ei sitten voi mitään.
Itse kuulun siihen helvetilliseen vähemmistöön joka ei kykene saamaan orgasmia lainkaan, en edes yksin. Se aiheuttaa äärimmäisen suurta seksuaalista turhautumista vaikka mukavaahan seksi silti on kumppanin kanssa. Jotenkin vaan tuntuu että jotain puuttuu, ja tää ahdistus omasta viallisuudesta syö seksikertoja tosi tehokkaasti.
Noin vuosi suhdetta takana ja seksikerrat on 1-3 kertaa viikossa, toisinaan pitkiä taukoja ilman.
Kumppaniani seksin vähäisyys selkeästi harmittaa, mutta hän ymmärtää että aina (melkein ikinä) ei tee mieli ja kaikki seksiin liittyvä lisää ahdistusta orgasmittomuudestani.
 
Viimeksi muokattu:
Tiuski
Varmaan on kaikkien tiedossa, mutta muistutan nyt kuitenkin :)
Vanhemmiten seksihalut voi laskea ihan hormonaalisista syistä eikä siis vain sen takia että se kumppani kyllästyttää tai suhteessa olisi jotain vialla. Myös sairaudet tai lääkkeet voi tätä tehdä. Naisella esimerkiksi e-pillerit voivat aiheuttaa haluttomuutta. Hormonaalisesta ehkäisystä johtuva haluttomuus voisi selittää osan näistä tapauksista, joissa naista seksi kiinnostaa vain silloin kun ollaan lapsia tekemässä.

Jos seksi parisuhteessa vähenee ilman järjellistä syytä, niin minun mielestäni voisi nätisti huomauttaa tästä kumppanille ja pyytää käymään lääkärissä. Jos ei muuten, niin ainakin tutkituttamassa itsensä ettei mitään hengenvaarallista aikapommia tikitä sisuksissa.

Seksistä puhuminen ei aina ole helppoa, mutta olen huomannut että jos tilanne ei miellytä ja sitä suutaan ei avaa ajoissa niin homma menee helposti lopulta siihen pisteeseen ettei enää jaksa edes välittää.

Ystävänpäivä on ensi maanantaina muuten! Loistava tekosyy kaikille herätellä parisuhteen uinivaa romantiikkaa ja himoa! :)
 
Julia
Olen ollut mieheni kanssa pian 5 vuotta. Meillä seksiä on ehkä 1-2 kertaa kuussa. Tämäkin johtuu pitkältä mieheni työstä, sillä hän ajaa rekkaa ja on välillä pitkiäkin aikoja poissa. Kuitenkin painottaisin edelleen sitä että seksi todella paranee koko ajan, mitä muistaa alku aikoja... Ja se kuinka usein seksiä on ei mielestäni liity mitenkään siihen millainen suhde muuten on (millaisia kommentteja tuossa näin...) koska voin väittää että sillä ei ole suurta merkitystä loppujen lopuksi. Toki se riippuu ihmisistä ja ASENTEISTA. Mikäli ajattelee, että joku on nyt pielessä kun toinen ei halua, tottakai siitä tulee pian ongelma... Meillä esimerkiksi on todettu, että tämä tyyli sopii hyvin, molempien työt kun on vaativia ja "raskaita", eikä me kumpikaan koskaan olla oltu mitään seksihirmuja... Ja parasta on se että aina on jotain mitä odottaa :)
 
Kokeilija
Pakkohan se on myöntää että vuosien saatossa asennot, tyylit ja tavat alkoivat urautua ja joskus tälle rutiininomaiselle seksille tuli pidempiäkin taukoja. Onneksi yhteistuumin tämän havaitsimme ja päätimme asialle tehdä jotakin ratkaisevaa.

Ostimme erogeeninen.fi | nautittavaa erotiikkaa verkkokaupasta seksivälineitä, varasimme hotellihuoneen toiselta paikkakunnalta ja vietimme yhdessä sovitun seksiviikonlopun. Sanoisin että aika yllättäviä asioita edelleen voi oppia ja yhdessä uutta kokea.

Toki harrastamme edelleen myös tätä arkisempaa seksiä mutta kyllä näihin erikseen suunnittelemiimme seksi-iltoihin molemmat panostaa ja nautinnot on hienoja lähentäen edelleen suhdetamme. Nuo erogeenisen välineet on kyllä parantaneet meidän seksielämää ja uutta on opittu paljon. Suosittelen!
 
Nautiskelia
Meillä mieheni kanssa on mennyt pariin kertaan kuukaudessa jos silloinkaan. Kaipaan seksiä kun olen vasta 20v. ja kokemuksia kaipaava.En kerro miehelleni Kun muka jään ylitöihin, etsin itselleni sänkyseuraa. Aina on löytynyt joku joka saa tyydytettyä haluni. Kun mieheni on matkoilla olen ollut vanhempien ukkojen kippakivana ja vielä maksavatkin siitä että saa nuorta pippiä. Jotenkin en saa normaalisti orgasmeja mut kun monta miestä hyväksi käyttää saan välillä meka orkkuja, kai on jotain väksikäyttö tai raiskaus fantasioita päässä kun nautin sairaasti.
 

Yhteistyössä