Kuinka usein seksiä parisuhteessa?

  • Viestiketjun aloittaja Hmmm.
  • Ensimmäinen viesti
Ola 17
On tyttöystä minkä kanssa harvoin naidaan. Töissäni on vanhempia naisia mitkä näyttelevät tissejään ja takahuoneessa saa naidakkin. Kai on naiset kertoneet toisillekkin kun välillä pitää kolmekin kertaa päivässä naimassa jotain rouvaa.
 
arkistointia
saan kaksi viiva neljä kertaa viikossa vaimolta ja vieraissa noin kerran viikossa ,,jjoskus samana vuorokautena kolmelta eri naiselta ,kyllä vanhakin jaksaa%
Satuin työpaikalla kertomaan kuinka vaimoni on vähentänyt seksiä, emmekä enää rakastele kuin kerran pari viikossa. Eräs rouva työpaikalta tuli parin päivän päästä juttelemaan ja alkoi kertoa että hänellä ukko reissaa työmatkoilla, että on sama ongelma. Ymmärsin heti, hänellä on arkiston avain, siellä se sitten alkoi ja on jatkunut keväästä asti. Nyt ei ole valittamista kummallakaan. Hän lähettää sähköpostiini viestin että hameen alla ei ole pikkareita, arvatkaa alkaako tehdä mieli pesää, suuntana arkisto.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Satuin työpaikalla kertomaan kuinka vaimoni on vähentänyt seksiä, emmekä enää rakastele kuin kerran pari viikossa. Eräs rouva työpaikalta tuli parin päivän päästä juttelemaan ja alkoi kertoa että hänellä ukko reissaa työmatkoilla, että on sama ongelma. Ymmärsin heti, hänellä on arkiston avain, siellä se sitten alkoi ja on jatkunut keväästä asti. Nyt ei ole valittamista kummallakaan. Hän lähettää sähköpostiini viestin että hameen alla ei ole pikkareita, arvatkaa alkaako tehdä mieli pesää, suuntana arkisto.
Oikein arkistonaarteita.
 
Viimeksi muokattu:
mies84
Olen tässä manannut, kun seksikerrat / kk on ovat romahtaneet puoleen tämän kevään aikana. Parisuhdetta on takana 34 vuotta. Koko kevät on menty 5 krt kuukaudessa, joskus enemmän. Kaikki sitä edeltäneet vuodet tasaiseen yli 10 krt kuukaudessa ja alkuvuosikymmeninä enemmänkin. No eilen sitten luin 22.06 Hesarista suomalaisesta seksitutkimuksesta ja siinä näytettiin käyriä eri vuosikymmeniltä miten parisuhdeseksimäärät ovat kehittyneet vuosien varrella. Käyrät olivat aika järkyttävää luettavaa. Jo 6 ensimmäisen vuoden jälkeen määrät olivat pudonneet meidän nykyisiin?? Mikä ihme ihmisiä vaivaa. Seksistä valitetaan, muttei näköjään tehdä mitään sen eteen. Täytyy vain todeta, että yksiavioisena minulle ja vaimolle on käynyt hitonmoinen tuuri, kun kohdattiin toisemme. Vaihtamalla ei olisi tainnut parantua.

vai näin huonosti ihmisil asiat,ei siis minunkaan kannata vaihtamisia ajatella..jos suurin osa naisist/ihmisist tuollasia.meillä seksiä n.10kertaa viikos..vanhempana ehkä tulee vähemmän olee,mutta sen tiedän et ei lopu,.jos ei mulla itel tule jotain miksi en haluais,.epäilen kyllä,koska seksi on meidän parisuhtees se mikä parhaiten toimii.
 
Viimeksi muokattu:
M40
vai näin huonosti ihmisil asiat,ei siis minunkaan kannata vaihtamisia ajatella..jos suurin osa naisist/ihmisist tuollasia.meillä seksiä n.10kertaa viikos..vanhempana ehkä tulee vähemmän olee,mutta sen tiedän et ei lopu,.jos ei mulla itel tule jotain miksi en haluais,.epäilen kyllä,koska seksi on meidän parisuhtees se mikä parhaiten toimii.

Odotappa vaan, kyllä se vähenee. Loppuu ehkä kokonaan, kun sanot että se on mikä parhaiten toimii.. se vaan ei parisuhteessa pelkästään riitä kovin kauan.
 
Viimeksi muokattu:
minävain
QUOTE=enemmistöllä;8595751]mutta eräs ystäväni kertoi, että heidän suhteessaan seksiä on vain muutaman kerran kuukaudessa, eikä parin viikon tauotkaan ole harvinaisia.. Heidän suhteensa on kestänyt 7v ja minulla on alle vuoden kestänyt suhde.. "

noin se menee ainakin enemmistöllä,kun menee yhteen asumaan.harva enää joka päivä jaksaa paneskella ,useinmiten oman tutun partnetin kanssa seksi alkaa ällöttää vuosien varrella,myös koska toisen ulkomuoto ei ole enää sitä mitä se oli,olen kuullut tuollaista monelta naisilta,eli mies on rupsahtanut,sille on tullut tikku kintut tai luuperse tai muuten vain kutistunut vanha käppyrä,naisia ei kiihota tuollainen pakkaus.siis tuollaista olen saanut kuulla naisilta kun joskus keskustellaan seksistä ja mistä se tulee ettei tee enää mieli.
Tunnen monta tapausta jossa ei paneskella enää ollenkaan.[/QUOTE]


Koska te naise katsotte itseänne peilistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
minavain 77
Mä oon seurustellut kumppanini kanssa 1.5 vuotta ja suhde on mennyt ihan hyvin paitsi seksin osalta. Noin puoli vuotta sitten muistan kun mieheni halusi seksiä joka ikininen päivä aina töistä tultuaan ja vielä ennen nukkumaan menoa, mutta nyt , seksiä ei ole ollut sitten ties milloin, olen yrittänyt nyt 2kk vihjailla seksiin littyviin asioihin mut mieheni sanoo aina että ei jaksa, ei kiinnosta ja jos kysyn siin se vastaa aina et nyt en ainakaan koska kysyit.....auttakaa minua!?! ei seksiä enää!! :( :(

-EPÄTOIVOINEN-

ps. mieheni saa minut useasti itkemään kyseisestä asiasta!! :(
Enpä tiedä mitä tuohon sanoisin. Itselläni noin 7 vuotta pitkä suhde takana ja kaksi lasta. Siivoan...laitan pyykit jne, mutta seksiä ei heru tytöltä. Miksi naisella on yksinoikeus päättää seksistä. Nytkin puolitoista kuukautta ilman seksiä. Haluan itse naistani 7 päivää viikossa.
 
Viimeksi muokattu:
eeerikamau
meillä harrastetaan seksiä kyllä just niin usein kun mieli tekee, eli joka päivä:)
siihen liittyvistä asioista myös puhutaan ihan suoraa ja kiertelemättä, kai se seksi vaan on niin nautinnollista, ettei siihen voi kyllästä, kun kerrotaan suoraan mikä tuntuu hyvältä.
mies puhuu aina kuinka ihanaa löytää naispuoleinen henkilö joka ei saa seksistä tarpeekseen, kai mä olen sitten joku poikkeus kun olen kuullu että monessa taloudessa mies tekee aloitteen tai joutuu vonkaamaan. meillä tekee molemmat ihan yhtä usein aloitteen. eikä meillä sänkyhommiin kuulu mitään leluja, liukasteita, asuja, itseasiassa ei edes suuseksiä (miehestä en tiedä mutta itse ilmaisin jo alkuaikoina että on tykkää ottaa suihin niin sitä en siis tee), eli mitään erikoisia lisämausteita ei ole pitämässä vaihtelua mutta tarpeekseen ei vaan kumpikaan saa :DD!
 
Huolestunut mies
Alkuperäinen kirjoittaja Varamieskö;11361919:
Viimeksi 12.8.-12 vaimoni antoi pillua. Kirjasin ylös !

Ensimmäisenä naimisissaolovuotena oli 170 kertaa seksiä, toisena 104, nyt on kolmas vuosi puolivälissä ja mittariin on kertynyt vasta 25 kertaa ? Onko normaalia ? Mulkkuni kaipaa enemmän....tässä tulee pian paineita käydä "vieraissa".
 
vierailija
Yhdessä oloa 20v, naimisissa ja 2 lasta. meillä seksiä max 2 kertaa kuukaudessa. Monesti ollut sillä tavalla että vaimo "mukamas haluais" mutta on niin väsynyt ja tuumaa että koitetaan huomenna. Seuraavana aamuna yrittää saada sitten sympatiaa ja sanoo että harmittaa niin hirveästi kun ei eilen...

Voin suoraan sanoa että vituttaa...
 
huu123
Yhdessäoloa meillä on 5,5 vuotta ja täytyy myöntää että seksin määrä on jatkuvasti vähentynyt. Seksiä meillä on tällä hetkellä n. kerran viikossa kun vertaa suhteen alkuaikoihin, jolloin panimme välillä kuin kanit monta kertaa päivässä.

Vaikka seksikerrat ovatkin vähentyneet, niin vastaavasti laatu on parantunut. Vaimokin saa orgasmeja huomattavasti enemmän kuin aiemmin kun olen oppinut mistä hän tykkää. (asennot, työntöjen nopeus ja syvyys jne.)

Itse tykkäisin panna useammin, mutta kai asiat voisivat huonomminkin olla.
 
elämä on peli.
Miten voi olla et muija sanoo et ei jaksatai väsytää tai huomenna sit... muuten menee kaikki hyvin ja ennen saikin paljon mut ongelma on ollu aina se et sama asento ja ei mitää uutta saati suihiottoo ym vaikka ite jaksan tarjota suulla ihan orkkuun asti! Ollaan ostettu leluja ja yritetty puhua asiasta mut mikää ei tunnu auttavan. 3v ilman suihinottoa on melkein ku pitäs tappaa jo ittesä. tekis mieli mennä hakee se vaikka rahalla jostai ku en halua pettää!!!
 
Kokenut mies
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on peli.;11396251:
Miten voi olla et muija sanoo et ei jaksatai väsytää tai huomenna sit... muuten menee kaikki hyvin ja ennen saikin paljon mut ongelma on ollu aina se et sama asento ja ei mitää uutta saati suihiottoo ym vaikka ite jaksan tarjota suulla ihan orkkuun asti! Ollaan ostettu leluja ja yritetty puhua asiasta mut mikää ei tunnu auttavan. 3v ilman suihinottoa on melkein ku pitäs tappaa jo ittesä. tekis mieli mennä hakee se vaikka rahalla jostai ku en halua pettää!!!
...ressus. Että ajatuksissa on itsemurha, kun ei ole saanut kolmeen vuoteen suuseksiä! Toivottavasti elämääsi ei ikinä tule suurempia ongelmia ja puutteita.
 
Himottaa
Olen ollut 27-vuotta naimisissa saman miehen kanssa. Mies ei ole enää kiinnostunut sänkyhommista. Olemme molemmat 50-vuotiaita. Minun tekee kyllä usein kyrpää mieli, joten annan aina kun on sopiva tilaisuus vieraalle.
 

Yhteistyössä