Kuinka usein syöt suklaata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suklaatia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suklaatia

Vieras
Täällä on yks suklaasyöppö. Voisin syödä suklaata vaikka joka päivä. Oon kuitenkin vetänyt rajan yhteen kertaan viikossa. Silti tuntuu, että oonko hei vähän syöppö, jos joka ikinen vkloppu on pakko saada se suklaalevy. :p

Muita kohtalotovereita? Haluisko joku nyt sanoa mulle, et "Joo se on ihan ok, lähde nyt äkkiä kauppaan, vielä ehtii!"

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;27191263:
Lähes päivittäin, tosin aloitin taas vähän rajoittamaan yhteen päivään viikossa. Ja siis viikonloppuhan on yksi päivä.:rolleyes:

Joo, siks mäkin kirjoitin tohon aloitukseen, että kerran viikossa (joka viikonloppu). "Yhtenä päivänä viikossa" olis ollu jo huijaamista. :D

Vitsit, tekis nyt niiiiiiin mieli suklaata. Mut vähänkö tunnen ihteni kauheeks herkkuperseeks (:D) kun vedän vaan jotain suklaata, kun miehellä on nyt joku "terveellinen ruokavalio" vaihe, ja sen "herkku on joku maitorahka mustikoilla. :D

Onks hei s-marketilla kotiinkuljetusta? :D

Mulle kyllä kelpaa mikä vaan suklaa. Viime vkloppuna söin tummaa suklaata ja ai että se on niiiin hyvää. Nyt tekis mieli jotain oikein makeaa.. Oih, se sekoituspussi, missä on niitä erilaisia konvehteja ainakin!

Viikonloppuisin sallin herkuttelun ja joskus viikolla jo on pakko saada sokerit tai endorfiinit korkealle ;) Kerran olin vuoden karkkilakossa ja kun sokerihimosta pääsi eroon niin pystyin siihen ihan hyvin - mutta painoon ei vakuttanut kuin 2kg joten ei se nyt niin paha asia ole!

Pari kertaa kuussa... ehkä se on rehellinen arvio. Välillä menee pitkiäkin aikoja, etten maistakaan, mutta toisinaan saatan ostaa sitä parikin kertaa viikossa. Mun "suklaata" on paremminkin valkohomejuusto, jota söisin vaikka päivittäin, mutta ei nyt sentään :D

lähes joka päivä :D jäi suklaanhimo raskaudesta päälle. mutta mua se suklaan syöminen ei kyllä haittaakaan, kun imetys tahtoo kuluttaa multa rasvaa vähän liikaa : / (toivon todella että tulee takas kun lopetan imettämisen!)

Eipä tuo kauppareissu kauaa kestänyt, nyt on hyppysissä Pandan suklaa mix classic! :heart:
Aaah, nää suklaasydämet on jotain niin oooooooohnam! Nyt vois vaikka mennä lukemaan kirjaa, kera suklaiden. :)

Yhteistyössä