Kuinka usein te joilla suht.normaali työaika harrastatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Mitä harrastatte ja kuinka usein siis ja miten kauan kerrallaan?

tuleeko teille sellaista oloa että ootte illasta liikaa pois?

itse ajattelin aloitella kävelyä,uintia jne.Jos koittais joka ilta vähän jotain...pääsen töistä puoli 5.

Kertokaa miten sovellatte harrastukset elämäänne :D

kiitos.

mulla työaika vaihtelee 8-19 välillä niin eipä ole tullu aloitettua mitään säännöllistä kun tuntuu et kaikki kiinnostavat jutut alkaa klo 18 niin ei oo takeita ehtiikö aina osallistumaan :(

Käyn salilla 3-4 kertaa viikossa. Yleensä 1-2 kertaa niistä viikonloppuna. Töissä ollessani menen suoraan töistä, tuntuu että aikaa menee sillä lailla vähiten "hukkaan". Syön töissä toisen lounaan about kahden-kolmen aikaan, koska tyhjällä mahalla ei ole hyötyä treenata.

Mä olen tällä hetkellä hoitovapaalla, mutta aion kyllä jatkaa harrastusta samaan malliin työhön palattuani.

Mies käy pelaamassa töiden jälkeen pallopeliä kerran viikossa, tulee kotiin puoli kahdeksan. Minä samoin (tuun käväseen kotona), kotona puoli yhdeksän. Keväällä oli toinenkin harrastus, johon menin töiden jälkeen ja kotona puoli yhdeksältä. Lauantaisin taidan käydä pelaamassa iltapäivällä, muksun voi nakata leikkimään isovanhempien kanssa silloin (on tosi lähellä toisiaan).

Helposti sujuu. Kummallakin on vapaa-iltoja.

Aika moni samoilla linjoilla ettei tunnu löytyvän aikaa harrastukseen.

Kumma kun ne miehet aina löytää sen ajan :D

Mä mietin että uimisessa menis pari tuntia ja kävelyssä tunti illasta...meillä vaikeuttaa vielä sekin etten koskaan tie miten mies on kotona,vaikka pärjää noi pojat keskenäänkin jo,muttei olis kiva että olen kotona vasta ekan kerran 7maissa:(

Plääh.

Yhteistyössä