kuinka usein teidän taaperoilla toimii vatsa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TheUnforgiven

Vieras
siis kahteen päivään ei likka oo kakannut ja yleensä sen kerran vähintään tekee..vähän itkuinen oli nyt nukkumaan laittaessa..antaisinko huomenna levolacia ja monta milliä..kun purkissa lukee 2,5ml-10..

1-2 kertaa päivässä. Meidän poika juo paljon, vettä ja maitoa, mutta jos joskus esim matkustuspäivä tms takia jää juomatta, niin heti jää kakkimatta ja on tuskanen. Kokeile vettä antaa, ja sitä Levolacia voi antaa 5 ml, paraiten auttaa jos antaa heti aamusta ja lasi vettä päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
eli pitäs vissiin antaa sitä levolaccia..paljon on aloitus määrä? 1,5v lapselle

se lukee siinä pullon kyljessä

juu lukee niin mutta siinä on että 2,5ml-10ml että mikähän noista annetaan?..ekaa kertaa joudun antamaan..

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
eli pitäs vissiin antaa sitä levolaccia..paljon on aloitus määrä? 1,5v lapselle

se lukee siinä pullon kyljessä

juu lukee niin mutta siinä on että 2,5ml-10ml että mikähän noista annetaan?..ekaa kertaa joudun antamaan..

Levolacia voi antaa 5 ml, paraiten auttaa jos antaa heti aamusta ja lasi vettä päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Kerran päivässä, yleensä..sit joskus panttaa oikein kunnolla, saattaa viiskin päivää mennä :/ levolacilla sit aukastaan :whistle:

annanko mä sen lusikan kanssa vaan vai..pitääkö se sekottaaa johonkin..mä annan kyllä heti aamusta jos ei kakka oo tullut..ettei sit tuu ihan kipeeks..

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Kerran päivässä, yleensä..sit joskus panttaa oikein kunnolla, saattaa viiskin päivää mennä :/ levolacilla sit aukastaan :whistle:

annanko mä sen lusikan kanssa vaan vai..pitääkö se sekottaaa johonkin..mä annan kyllä heti aamusta jos ei kakka oo tullut..ettei sit tuu ihan kipeeks..

Lusikalla vaan suoraan suuhun, meillä ainakin maistuu hyvin pojalle..ottas enemmänkin :D