L
lissu
Vieras
Poika 4v käy vielä potalla. Potta on kyllä jo liian pieni ainakin mun mielestä noin isolle (Babybjörn sydänpotta) miten saada poika pöntölle haluaa vaan tehdä pottaan tarpeet
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Meidän 3v4kk poika on pönttöillyt vajaa 2v:sta (3v:sta omatoimisesti) kun ei kertakaikkiaan oppinut sille potalleMut nyt oon pari kertaa aatellut, et pitäskö NYT ostaa uus potta, koska kakkiminen on jotenkin "pelottavaa" tossa pytyllä...
Että näinkin päin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Debra:Poika 4 v. tekee kakat pottaan, mutta pissaa pystypissan pyttyyn.
Kai sitä pottailla saa niin kauan kun haluaa, ei varmaan mitään yläikärajaa ole?
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:Alkuperäinen kirjoittaja Debra:Poika 4 v. tekee kakat pottaan, mutta pissaa pystypissan pyttyyn.
Kai sitä pottailla saa niin kauan kun haluaa, ei varmaan mitään yläikärajaa ole?
onko tuolipotta käytössä teillä?
Alkuperäinen kirjoittaja pottailijan äippä:meillä 5,5v käy vielä potalla, aina kun se on mahdollista.
Alkuperäinen kirjoittaja nappula:Jos kakka on kovin kovalla, niin voisitteko alkuun pissata pönttöön ja kakata edelleen pottaan. Lapselle potta on anatomisesti parempi kakata, kun saa paremman asennon (pylly siis alempana kuin polvet). Pöntöllä sellaista kakkausasentoa ei saa millään supistajalla ja korokkeella. Näin olen kuullut asiantuntijan sanovan.