Kuinka vanhana menetit neitsyytesi/poikuutesi?

  • Viestiketjun aloittaja Kallup
  • Ensimmäinen viesti
minä
14-vuotiaana ensimmäisen poikaystäväni kanssa joka oli 3 vuotta vanhempi. Siististi hänen kotonaan, hänen sängyssään. Ei jäänyt mitään negatiivista muistoa, joskaan ei mitään tajunnan räjäyttävääkään...
 
elli
15-vuotiaana. Oltiin 2 vuotta vanhemman poikaystävän kotona. Sen muistan, että oli kesä, mutta pimeää, oltiin selvinpäin ja jännitti kovasti( molemmilla eka kerta). Niin ja se eka yhdyntä sattui.
 
Juha Anus
16-vuotiaana eräänä juhannuksena teltassa erään vuotta nuoremman tytön kanssa (ei ollut vakkari, enkä edes muista nimeä, bongattu juhannuskokolta)

Ei kovin kummoinen kokemus, kun koko ajan mietti, että tulisinpa pian, että pääsis kavereille kehumaan.
 
ämmyli
Öhöm... 23-vuotiaana. Ei sattunut ""sitä oikeaa"" aiemmin kohdalle. Itse yhdyntä ei tehnyt kipeää juuri ollenkaan, mutta oli paikat kyllä hellinä seuraavana päivänä =)
 
Molly
17-vuotiaana mua 7v. vanhemman miehen kanssa hänen kotonaan. Eipä ollut ihan kivutonta muttei ihan painajainenkaan. Nyt on takana pian 14 vuotta onnellista avioliittoa saman miehen kanssa. Sattui kerralla sopiva, ei ole tarvinnut vaihtaa
 
minttu
14 -vuotiaana juhannuksena. Kauheessa kännissä ja tuntematon vanhempi poika. Ensimmäinen kunnollinen ja myös jonka kanssa seurustelin oli 15 -vuotiaana samanikäisen pojan kanssa.

Eipä toi eka kerta nyt mikään ihmeellinen ollut eikä se koskaan ollut sellanen mitä niin hirveesti miettisin tms. Ei kylläkään kaduta et kävi miten kävi.
 
poika
15,5 vuotiaana mökillä juhannuksena noin vuoden seurustelun jälkeen tyttöystävän kanssa kummankin vapaasta tahdosta kondomia käyttäen. aamulla oli sellainen olo että ihan hyvin mennyt kun tyttö oli yhtä hymyä=) sanoi jälkeempäinkin että oli hyvä olo vaikka aluks oli kuulemma vähän sattunu.
 
eero80
Itse menetin poikuuteni vasta 35 vuotiaana kun lopulta päätin käydä maksullisen naisen luona "hoitamassa asian pois päivä-järjestyksestä". Tämän jälkeenkään en ole juurikaan seksiä kenenkään kanssa harrastanut. Vielä nykyäänkään en ole suudellut koskaan ketään ja vasta viime aikoina olen käynyt kerran treffeillä tms. Syynä varmaan nuorempana ujous + minua kiusattiin koulussa ja sen jälkeen olen vaan tottunut asumaan itsekseni ja panostus opiskeluihin biletyksen tms. kustannuksella jonka johdosta 20:nä ei koskaan tullut käytyä ulkona kun aika meni töissä ja opiskellessa. 30:senä taas tuli sairaus joka siirsi minut pois deittailu tms. kuvioista.
 
Antti Juhani 68v
Itse menetin poikuuteni vasta 35 vuotiaana kun lopulta päätin käydä maksullisen naisen luona "hoitamassa asian pois päivä-järjestyksestä". Tämän jälkeenkään en ole juurikaan seksiä kenenkään kanssa harrastanut. Vielä nykyäänkään en ole suudellut koskaan ketään ja vasta viime aikoina olen käynyt kerran treffeillä tms. Syynä varmaan nuorempana ujous + minua kiusattiin koulussa ja sen jälkeen olen vaan tottunut asumaan itsekseni ja panostus opiskeluihin biletyksen tms. kustannuksella jonka johdosta 20:nä ei koskaan tullut käytyä ulkona kun aika meni töissä ja opiskellessa. 30:senä taas tuli sairaus joka siirsi minut pois deittailu tms. kuvioista.
En ole vielä naisen reiälle päässyt, mutta ei sitä koskaan tiedä milloin se päivä koittaa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä