kuinka vanhana vielä tekisit lapsen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna1980

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
1 796
0
36
milloin voisit viimeistään tehdä vielä lapsen? mä kuvittelisin, että 35 olis ehdoton takaraja, en halua olla 5-kymppinen kun lapsi menee vasta ylä-asteelle.

esikon sain 27 v. ja tokan toiv.viim,kun täytän 30.. :D

samaan ketjuun, minkäikäisen tiedät tulleen äidiksi(iäkkään äidin) , mä tiedän yhden joka sai 45-vuotiaana. ja omassa suvussani(n-5 sukupolve taaksepäin, sai viidennen lapsen tasan 50-vuotiaana ja terve oli lapsi

Riippuu siitä, onko aiempia lapsia ja kuinka paljon. Jos ei taho tulla, ni yritän kyllä ihan vaihdevuosiin asti. Sielä menee mun raja. Mutta jos nyt rupeis niitä lapsia jo tulemaan, ni sanoisin että se raja olis sielä 35-40 paikkeilla.

Mä ajattelin aina, että 30 on raja... Nyt on ikää 28 ja kaksi lasta ja mies ei "vielä" halua seuraavaa. Yks vielä himottais, mutta kiire tulee lähteä uusta miestäkään bongaamaan :D Tiedä sitten mitä elämä tuo tullessaan. Ehkä mä en enää ajattele tommosia rajoja?

Esikoisen kun sain (19v.) niin vierustoverina oli 43 nainen, jolla oli yksi alle vuoden ikäinen ja nyt oli saamassa toista... Eipä siinä iässä voi kauheita ikäeroja lapsille enää tulla, josko enempi haluaa :)

Eka synty kun olin 21 eli vuonna 2001,kakkonen 2003 ja kuopus 2006.Alle kolmikymppisenä siis.Aina ajattelin etten yli 30 hanki yhtäkään lasta,mutta nyt ei oo sekään kirkossakuulutettu=)

Varmaan 40v. Mutta luulen että lapsiluku tulee täyteen ennen sitä (tai ainakin toivon että tulee täyteen ennen sitä ). Onhan täs tohon 40v vielä reilu 15v aikaa et jos siinä ajassa sais sit vielä 1-2. Nyt toinen tuloillaan. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Riippuisi ihan aloittamisiästä. Mutta neljännesvuosisata saa mulla maksimissaan olla väliä esikoisen syntymästä kuopuksen täysi-ikäisyyteen.

Taidan olla liian väsynyt palstalle,kun ei taas ajatus luista.
Miten kuopuksella ja esikoisella voi olla neljännesvuosisata (25 v? )ikä eroa,kun täysi-ikäisiä ollaan 18veenä.
Oikeasti,olenko mä nyt aivan hiton typerä,vai miten multa ei onnistu tän ajattelu mitenkään muuten ku noin:D

Alkuperäinen kirjoittaja kutsuuko nukkumatti:
Riippuisi ihan aloittamisiästä. Mutta neljännesvuosisata saa mulla maksimissaan olla väliä esikoisen syntymästä kuopuksen täysi-ikäisyyteen.

Miten kuopuksella ja esikoisella voi olla neljännesvuosisata (25 v? )ikä eroa,kun täysi-ikäisiä ollaan 18veenä.
Oikeasti,olenko mä nyt aivan hiton typerä,vai miten multa ei onnistu tän ajattelu mitenkään muuten ku noin:D
:D :D :D Siis saa olla maksimissaan 25 vuotta. Eli kuopuksen on synnyttävä viimeistään silloin, kun esikoinen on 7 v. Tuolla ikäerolla olen siis neljännesvuosisadan vastuussa alaikäisistä.

Alkuperäinen kirjoittaja kutsuuko nukkumatti:

:D :D :D Siis saa olla maksimissaan 25 vuotta. Eli kuopuksen on synnyttävä viimeistään silloin, kun esikoinen on 7 v. Tuolla ikäerolla olen siis neljännesvuosisadan vastuussa alaikäisistä.
:D
Katsos pirulainen.Tiesin että ton vois ajatella jotenki järkevästikkin.Taidan nyt sitten kuitenkin lähteä treffeille sen Nukku-Matin kanssa:)

Ekan sain 22-vuotiaana, viidennen eli kuopuksen 30-vuotiaana. Tuli ero. Jos olisi pian löytynyt uusi mies, olisin vielä 35-vuotiaana voinu ajatella vauvaa mutta en enää sen jälkeen. Sit tulikin neurologinen sairaus, enkä enää miettinyt vauvan saamista. Enää nelikymppisenä en olisi halunnut iltatähteä. En jaksaisi vauvanhoitoa. Tietty nyt sairaus verottaa voimia, en tiedä jos olisi terveys säilynyt, voisin ajatella toisin.

Yhteistyössä