Kuinka yleistä on oikeasti NAISTEN EJAKULOINTI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmailen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmailen

Vieras
Kun aina sanotaan, että se on erittäin harvinaista. Omasta lähipiiristä taas monet naiset sanovat sen onnistuvan suhtkot helposti.

Tällä palstalla meitä naisia taas on niin paljon, joten ihan vaikka harmaana vastauksia, onnistuuko.

Ja ei, en ole mikään pervo provo, vaan ihan mielenkiinnolla tahtoisin kuulla muiden kokemuksia asiasta.

Ei se mitään harvinaista ole lainkaan. Itselläkin on kokemusta siitä, eli onnistuu kyllä.. yleensä jos on todella kiihottunut ja loistavaa seksiä :)

Se on vaan ollut pitkään tabu, ja monet vieläkin kuvittelevat että se olis esim. pissaa. Mutta eipä ole, vaan samoja nesteitä joita kiihottuessakin syntyy.

Enpä ollut kuullutkaan joten piti googlettaa. Wikipedia kertoo näin:

Naisen ejakulaatio on joillakin naisilla esiintyvä ilmiö, jossa naiselta purkautuu ulkoisista sukupuolielimistään nestettä orgasmin tai voimakkaan kiihottumisen aikana. Kyseisen nesteen on epäilty olevan naisen virtsaputkesta valuvaa virtsaa, mutta tämä on väärä käsitys sillä kyseessä on Skenen rauhaserite.

Naisen ejakulaatio sekoitetaan usein virtsankarkailuun eli inkontinenssiin. Virtsaa karkaa virtsarakosta voimakkaan alavatsan lihassupistuksen seurauksena. Jos virtsankarkailuun on taipumusta, näin voi tapahtua usein myös fyysisen ponnistelun, voimakkaan kiihotustilan tai orgasmin aikana. Tästä syystä naisen ejakulaatio sekoitetaan helposti virtsankarkailuun, jota voi myös sattua samoissa olosuhteissa. Nesteen synnylle on esitetty myös muita selityksiä

Joo, mulla se ejakulointi onnistuu melkein joka toisella kerralla. Riippuu orgasmin "syvyydestä". Eli g-pisteen kautta saatu orgasmi tuottaa mulla tuon ejakulaation mutta klitorisorgasmi ei.

Niin, ja epäilijöille tiedoksi, se ei ole pissaa, sen tietää mausta ja hajusta. Tuo neste on nimittäin väritöntä ja melkein hajutonta.

Tiedän muutaman muun naisen jolla kanssa onnistuu, en tiedä yleisyydestä muuten.

Tästähän ois kiva saada aikaiseksi asiallista keskustelua :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei se mitään harvinaista ole lainkaan. Itselläkin on kokemusta siitä, eli onnistuu kyllä.. yleensä jos on todella kiihottunut ja loistavaa seksiä :)

Se on vaan ollut pitkään tabu, ja monet vieläkin kuvittelevat että se olis esim. pissaa. Mutta eipä ole, vaan samoja nesteitä joita kiihottuessakin syntyy.

Muistan itsekin sen ensimmäisen kerran hyvin. Meinasi iskeä pikkuinen paniikki, että herranjumala mä pissasin alleni kesken kaiken :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Muistan itsekin sen ensimmäisen kerran hyvin. Meinasi iskeä pikkuinen paniikki, että herranjumala mä pissasin alleni kesken kaiken :D

Mulle eräs mies vaan totesi, että "tiedätkö mitä sää just teit" :D Sen jälkeen sitä rupes sitten tiedostamaan ja yhdistämään just tietynlaisiin kiihotustiloihin ja orgasmeihin.

Niin, piti lisätä, että se liittyy ainakin mulla erityisen hyvään seksiin, eli ei mihinkään pikajuttuihin vaan pitkiin ja ihaniin sessioihin. Eli siksi olen alkanut miettiä, että ehkä naiset saavat ainakin kahden tasoisia orgasmeja, niitä tavanomaisia ja sitten noita joihin liittyy tuo ejakulaatio.

Mutta siskot, se tuntuu mahtavalta, eli ei kun leikkimielellä heittäytymään!

Tää on kyllä sellanen asia, josta puhutaan aivan liian vähän. Sen huomaa näistäkin reaktioista mitä täällä tulee, tyyliin sitä pidetään jotenkin järkyttävänä tai sitten se "en ole ikinä kuullutkaan" ja muuta vastaavaa. Siinä ei ole mitään noloa, ja useimmille miehillekin se on vain hienoa.. tietävät että nainen ei ainakaan feikkaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja ejakuloiva nainen:
Niin, piti lisätä, että se liittyy ainakin mulla erityisen hyvään seksiin, eli ei mihinkään pikajuttuihin vaan pitkiin ja ihaniin sessioihin. Eli siksi olen alkanut miettiä, että ehkä naiset saavat ainakin kahden tasoisia orgasmeja, niitä tavanomaisia ja sitten noita joihin liittyy tuo ejakulaatio.

Mutta siskot, se tuntuu mahtavalta, eli ei kun leikkimielellä heittäytymään!

Juu tätä minäkin sanoin, että sen pitää olla loistavaa seksiä. Siis oikein kunnollista ja äärimmäisen kiihottavaa. Monien miesten kanssa se on siis turha toivo.

Mä olen kokenut ja tasan kerran!En huomannu sitä sillä hetkellä,mut sit seksin jälkeen huomasin lakanoissa lätäkön!:)Olen pitkään "unelmoinu" tästä,ja kun se sitten tuli,mä ihan tuuletin ja hihkuin onnesta! :) Loistava seksin ja täysi kiihotus päällä..Huomasin kyllä että asennolla oli merkitystä.

oih joka kerta saan... ekan kerran oli just tuo tunne apua! mä pissasin... ennenkun seuraavan kerran jälkeen sama juttu ja ettin tietoa ja hei tätähän se olikin! :)

oli mies niin polleeta että :D :D

Ensimmäisen kerran osui kohdalle nainen joka ejakuloi selvästi. Hänen ratsastaessa, yht'äkkiä holahti lämpimät nesteet reisille ja ajattelin että voi hitto miten noloa. Neste ei tullut kuitenkaan lorisemalla, vaan kerta roiskauksella, oli lämmintä ja paksumman oloista kuin virtsa. Hetken tuumailtuani tajusin että tämän täytyikin olla juuri SE!
Lievän hämmennyksen jälkeen ihan hieno homma. Ja se oli sekä hajuton että väritön. Seksi oli erinomaista. Jos ejakuloit runsaasti, voi olla hyvä ajatus mainita tuosta etukäteen, ei aiheuta sitten turhaa hämmennystä hekuman keskelle ;)

Olen ehkä kerran ejakuloinut, mutta koska olin silloin myös viimeisilläni raskaana, niin kuvittelin pissaksi. Olin yksikseni asialla ja pitkitin huippua ja kun annoin lopulta mennä, niin orkun hetkellä lorahti jotain, oikein lensi. Hyppäsin paniikissa pelastamaan lakanoita, en jäänyt tutkimaan hajua tai väriä :D Voi olla, että oli pissaa tai sitten ei. Sen jälkeen en ole samaa kokenut.

Nykyisen mieheni kanssa olen kokenut tämän kaksi kertaa, ensimmäinen kerta oli itselleni hyvin hämmentävä ja nolo mutta mies nautti selkeästi. Toisella kerralla osasin jo nauttia. Ja meillä ei kovin pitkää suhdetta ole takana :)

On tuota tapahtunut aina joskus. Ei joka kerta mutta joo... aika usein kuitenkin. Sekä nuorena että nykyisinkin (olen 51).

Aina kun se tapahtuu, se tapahtuu hyvässä seksissä miehen kanssa. Itsetyydytyksessä ei ole koskaan tällaista tapahtunut.

On tuota tapahtunut aina joskus. Ei joka kerta mutta joo... aika usein kuitenkin. Sekä nuorena että nykyisinkin (olen 51).

Aina kun se tapahtuu, se tapahtuu hyvässä seksissä miehen kanssa. Itsetyydytyksessä ei ole koskaan tällaista tapahtunut.

Ja lisään vielä, että kyseessä ei ole millään lailla tahdonalainen tapahtuma, ainakaan mulle, eikä siten voi puhua "onnistumisesta". Eikä se liity orgasmiinkaan, tai siis liittyy niin että ilman orgasmia ei tule ejakulaatiota, mutta orgasmi voi olla hyvä ja pitkä ja toistuvakin myös ilman ejakulointia.

Orgasmin saan seksissä satavarmasti aina, tai siis ainakin tähän mennessä.

Yhteistyössä