Kuinkas kauan tässä pitäisi odotella miehen yhteydenottoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hmm"

Vieras
Olen niin huono deittailussa.

Tapasin perjantaina miehen, joka oli todella kiinnostunut. Lauantaina olisi halunnut tavata, en ehtinyt. Ehdotti yhteistä illallista joskus. Suostuin, ja hän sanoi, että ollaan yhteyksissä. No, ei olla oltu :D Pitäisikö minun ehdottaa jotakin vai odotella mieheltä kontaktia? Olisi ihan mukavaa, jos tästä jutusta tulisi jotain.

Voi mennä viikko parikin. Oottele nyt vaan rauhassa. Miehellä voi olla muutakin elämää kuin sinun pyydystämisesi.

Jos ei pariin viikkoon kuulu, ota yhteyttä itse. Liian innokas ei kannata olla. Miehet kun tykkää vähän metsästää=)

Mies ehdotti tapaamista, kieltäydyit kiireeseen vedoten.

Mies ehdotti tapaamista tulevaisuudessa, kun sinullekin sopisi.

Jäät odottelemaan miehen yhteydenottoa...

Onko sun puhelin rikki?

"yhteinen illallinen joskus" kuulostaa minusta sellaiselta joka tapahtuu joskus tulevien viikkojen sisään, ei päivien

jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä häneen vaikka ihan muuten vaan

Mitäs jos mies ei olekaan kiinnostunut ja menetän kasvoni... Noloa.
No sitten ei voi mitään. Ja koska on kuitenkin ollut kiinnostunut, niin ei ole paha. Ei kannata leikkiä. Miestä kiinnostaa, jos kiinnostaa. Millään pelillä ei tilannetta pelasteta, jos ei kiinnostusta löydy. Voihan olla, että on vähän epävarma itsekin, eikä uskalla enää kysyä.

Entä jos molemmat ajattelette noin? Mikä olisi pahinta mitä voisi sattua?

En halua vaikuttaa itse yhteyttä ottamalla epätoivoiselta ja yksinäiseltä, jolle tämä mies olisi ainoa vaihtoehto. Mies taas saattaa luulla, että minulla on liuta muitakin miehiä tarjolla, eikä uskalla lähestyä niin rohkeasti, tai sitten häntä ei vain kiinnosta.

En tiedä uskaltaisinko edes nähdä koko miestä, itsetunto nollissa..

Ota itse mieheen yhteyttä rohkeasti, laita vaikka viesti, että olisi kiva nähdä, mennä vaikka
syömään / kahville / elokuviin, mitä nyt sitten tykkäisitte tehdä. =)

[QUOTE="vieras";25187432]Siis eikö se mies muka ole ajatustenlukija. En ottaisi yhteyttä, mieshän on selvästi puutteellinen.[/QUOTE]

Entäs jos miehen kiinnostus on jo lopahtanut?

[QUOTE="vieras";25187441]Entäs jos miehen kiinnostus on jo lopahtanut?[/QUOTE]

No varmaan lopahtaakin tuota menoa, jos mies ehdottaa tapaamisia ja ap torppaa ne, ja sitten ei ole itse kuitenkaan ollenkaan aloitekykyinen. Kannattaisi ap:n toimia aika äkkiä, ennen kuin mies löytää jonkun aktiivisemman naisen.

Jostain kuulin sellasen sanonnan, että "perjantaihin mennessä mies ottaa aina yhteyttä".
Eli ap, odottele rauhassa huomiseen ja jos ei sittenkään kuulu mitään, niin uutta matoa koukkuun!

[QUOTE="vieras";25187541]Jos kieltäydyit viimeksi kutsusta, niin mies ei uskalla kutsua uudelleen, vaan heitti pallon sinulle epämääräisellä -mennään kun sinulle sopii-kutsulla. Ota yhteyttä, jos haluat vielä tavata hänet![/QUOTE]

Peesi! Lähetä sille vaikka viesti, että vieläkö haluaisi lähteä illalliselle?

Yhteistyössä