Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ongelma:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja whooot:
Siis voiko ne ITSE tyhjentää???? MITEN? Minä torvi olen aina lääkäriin vienyt...
Voi toki. Googlettamallakin löytyy ohjeet. Meillä ei ole ollut rauhasvaivoja (koputan puuta), mutta mä veisin varmaan lääkäriin, jos olisi, koska se on niin...epämiellyttävää hommaa se tyhjentäminen :saint:
Ai miten niin =) Haju päätä huimaava
No juurikin se haju

.. Ja kun se on semmonen kiva, ettei se lähde edes mitenkään. Sisällä haisee viikon, kun ne on kerran tyhjennetty
Kait te puhdistatte roiskeet? Tyhmä kysymys....luultavasti! Tolu on erinomainen aine tähän ja Tolun käry kukistaa anaalinkäryn!
Mä en ole koskaan joutunut tätä operaatiota omilleni suorittamaan, meillä ne tyhjenevät ihan itsestään, ei tulehduksia (tosin toi pienempi on vasta 5kk, että saas nähdä miten sen kanssa on asian laita). Mutta ollessani työharjoittelussa eläinlääkäriasemalla näitä kyllä tuli vastaan, ja se haju haisee mun nenässä vieläkin kun asiaa ajattelen :xmas:
Meillä valitettavasti tuo vanhin koira on jatkuvasti peräpäästään tukossa, joten viikottain on tämä homma tehtävä, jottei löydy yllätyspaukkuja sisätiloista. Eläinlääkärillä on käytetty ja sanoi lohdutukseksi, että kun ihmiselle reagoi finnein, niin koira anaalein!
Ja mikä meidän vanhusta stressaa; kaksi uutta perheenjäsentä. Vauva ja koiranpentu!