Kuinkas moni on ollut Hunkseja kattomassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sivle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sivle:
Alkuperäinen kirjoittaja eskosta:
Minkälainen mies se Martinan aviomies on siinä?Kuvissa ei näyty kovin "hotilta" tapaukselta
Hyvähän sekin oli :) tosin mahaa tullu jonkin verran, sitä se ukkoontuminen teettää ...

taitaa Martina pitää liian hyvää huolta miehestään jos liikaa lihoaa:)Onko Hunksin pojat "ylpeän oloisia"?

Mulla on kamalat ennakkoluulot:(

Minkälainen mies se Martinan aviomies on siinä?Kuvissa ei näyty kovin "hotilta" tapaukselta
Hyvähän sekin oli :) tosin mahaa tullu jonkin verran, sitä se ukkoontuminen teettää ...

taitaa Martina pitää liian hyvää huolta miehestään jos liikaa lihoaa:)Onko Hunksin pojat "ylpeän oloisia"?

No minusta ne oli ihan normaalin oloisia miehiä. Tosin vaan yhden kanssa juttelin (Mauno?) ja hänestä ainakin sain ihan positiivisen kuvan.

Ei ainakaan vaikuttaneet ylpeiltä. Mullakin oli ihan hirveät ennakko luulot niistä ja mietinkin lähdenkö ollenkaan katsomaan. Mutta onneksi menin :) . Show oli myös tosi hauska ja kropat upeita :p . Ja Sami Sarjulasta puhumattakaan :p :p :p

Hunksit :x
Ei kiitos.

Ja mitä tulee ukon käymisiin, käykööt niin paljon kun lystää. Ei se kyllä vuosiin ole käynyt, kun on sitä mieltä ettei siellä ole mitään nähtävää. Eikä kyllä olekaan, olenhan mä itekin siellä käynyt.

Mutta siis se, että mä en itse innostu öljytyistä puntti-anteista jotka ei ole edes komeita, ei tarkoita sitä ettenkö antais ukon nauttia naiskauneudesta.

Yhteistyössä