Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:Meille se on tärkeää, itse en voisi ottaa kummeja "eriparia" :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä taas olen ottanut nimenomaan erikseen kummit, pariskuntia en ole kummeiksi ottanut. Olen nähnyt liian usein sen, kun eronneet parit eivät siedä toisiaan saman katon alla sekuntiakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:Meille se on tärkeää, itse en voisi ottaa kummeja "eriparia" :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:Meille se on tärkeää, itse en voisi ottaa kummeja "eriparia" :xmas:
kuinka sitten suhtaudut kun kummipari myöhemmin eroaa?
Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:Meille se on tärkeää, itse en voisi ottaa kummeja "eriparia" :xmas:
sille ei sitten voi mitään mutten valitsekkaan kummeiksi esim vain muutaman kuukauden yhdessä olleita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:Meille se on tärkeää, itse en voisi ottaa kummeja "eriparia" :xmas:
Pitääkö kummien allekirjoittaa sopimus, että he pysyväy yhdessä kummilapsen täysi-ikäisyyteen asti =)
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:Meille se on tärkeää, itse en voisi ottaa kummeja "eriparia" :xmas:
sille ei sitten voi mitään mutten valitsekkaan kummeiksi esim vain muutaman kuukauden yhdessä olleita
Mutta he voivat silti erota. Miten siihen suhtaudut?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No mun likan kummeina on mun sisko ja veli sekä exän sisko. Että ei ne kukaan yhdessä ole pariskuntana.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:Meille se on tärkeää, itse en voisi ottaa kummeja "eriparia" :xmas:
Mutta he voivat silti erota. Miten siihen suhtaudut?
eipä sille mitään voi, mutta samanlailla ns eripari kummit voivat ajautua erimielisyyksiin...
Alkuperäinen kirjoittaja Nimenomaan ei.:Meillä on kaksi kummia per lapsi, ja vain yksittäin nimettynä ilman puolisoitaan. Yleensä pariskunnasta toinen on läheisempi, joten, jos kummit ovat pariskunta ja eroavat, toinen ehkä häviää kokonaan elämästä.
Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No mun likan kummeina on mun sisko ja veli sekä exän sisko. Että ei ne kukaan yhdessä ole pariskuntana.![]()
![]()
kukin tyylillään =)
eihän yksi tapa kaikille sovikkaan