D
dippadaa
Vieras
Minkä ikäinen lapsi on ollut kun olette aloittaneet kuivaksi opettelun? Minkä ikäisenä lapsi on ollut päiväkuiva?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Meillä poika 2v.1kk ei suostu potalle ja tässä vähän ihmeissäni olen että mitä tehdä... Neuvot kelpaisi minullekin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Meillä poika 2v.1kk ei suostu potalle ja tässä vähän ihmeissäni olen että mitä tehdä... Neuvot kelpaisi minullekin.![]()
Oletko kokeillut houkutella kirjojen/videoiden tms. avulla. Mä sain lopulta Tomi Traktorin avulla pojan pysymään potalla.Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Meillä poika 2v.1kk ei suostu potalle ja tässä vähän ihmeissäni olen että mitä tehdä... Neuvot kelpaisi minullekin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dippadaa:Poika täyttää vuoden ja ajattelin nyt kesällä kokeilla pottailua. Mutta onko siinä mitään järkeä? Voiko tuon ikäinen edes osata potalle vai pitääkö tosiaan jatkaa vaipoilla vielä vuosi.....
kysyy tyhmänä hän