Kuka bb asukas ihmetyttää/ärsyttää/ihastuttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bb seuraaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bb seuraaja

Vieras
Eli otsikossa tulikin.

Minä voin alottaa.
-Ihmetyttää: Sebastian. Tai oikeastaa ne sen seksi jutut. On niin varma joka asiassa ja luulee, että kaikki menee niin täydellisesti sen pään mukaan. Salaa kyllä vähän toivon, että sillä sen tulevalla vaimolla ei ookkaa niin kovat seksihalut, kun Sebastianilla tai jotain muuta ilmenee. Huomaa sitten, että ei se ookkaa niin mustavalkoista aina. On ollut yksi suosikistani, mutta eipä oikeastaan enää. Jotenkin se sen käytös ei enää mielytäkkää muo. Siis on muitakin, kun tuo sen seksijuttu.
- Ärsyttää: Ei enää kukaan. Ärsytti hirveästi Tamer ja Annika ja nyt molemmat niistä pois. Annikan lähdettyä ilmapiiri talossaki parani huomattavasti.
Ihastuttaa: Tanja on alkanut ihastuttaa ja tullut lemppari. Myös Ben ollut suosikki alusta saakka. Nyt uutena tuo Rami. Ennen oli Amanda, mutta se jo putoskin. Voittavan toivon Siiis Tanjan, Benin tai Ramin.

Ihmetyttää.. BEN - voiko joku oikeasti olla sellanen???!!?? Kuka on aina halunnut näyttää ruotsalaiselta???

Ärsyttää.. JANICA - se on todella kaksi naamainen. Esittää herttaista ja symppistä, mutta jauhaa vähän päästä paskaa muista.

Ihastuttaa.. SEBASTIAN on minun suosikki!!

[QUOTE="vieras";25056276]Ihmetyttää.. BEN - voiko joku oikeasti olla sellanen???!!?? Kuka on aina halunnut näyttää ruotsalaiselta???

Ärsyttää.. JANICA - se on todella kaksi naamainen. Esittää herttaista ja symppistä, mutta jauhaa vähän päästä paskaa muista.

Ihastuttaa.. SEBASTIAN on minun suosikki!![/QUOTE]

ainiin ja ärsyttää osioon hujataa vielä SUVI!! Sekin todella itserakas ja olettaa et kaikki asiat tapahtuu aina sitä varten ja hänen takiaan. Todella rasittava ihminen. Ja miten sitä voi aina kolottaa johonkin, se taitaa vaan olla laiska ja luulosairas.

Mua ei kyllä ihmetytä Sebastianin seksijutut. Niin mäkin ajattelin joskus, etenkin, että joka päivä seksiä tai muuten on kamalaa. Kaipa sitä sitten tajuaa, kun kasvaa aikuiseksi, että ei se ole maailmanloppu, jos sitä onkin vaikka joka toinen päivä ja että ei parisuhteessa ole mihinkään kiire, niin, että täytettäs jotain rakastelupäiväkirjaa.

Muuten jaan kyllä sen kanssa paljon mielipiteitä ja musta se on jotenkin hirveän suloinen tyyppi. Mutta se on vielä aika poika. Sen takia se ei voi tietää kaikkea.

Janica ja Benkku on alkanut mua tympiä. Siis ihan naamat ja eleet ja näin. Mutta Benkku nyt ehkä enemmänkin. En tajua sitä solariumissa ravaamista, eihän se nyt tee kenestäkään edes kivan näköistä.

[QUOTE="vieras";25056347]Eli joku katsoo ja seuraa kyseistä ohjelmaa? Tehkää vaikka joku jumppa mielummin niin ei tarvitse valoisan aikaan karpata...Säälittävää.[/QUOTE]

Joo koska Sebastian. Mua kiinnostaa, koska se on uskovainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25056355:
Joo koska Sebastian. Mua kiinnostaa, koska se on uskovainen.

Minuakin kiinostaa Sebastian sen takia, kun on uskovainen. Lähinnä oikeeastaan se, että muuttuuko hänen vakaumus ja pystyykö seisomaan omien sanojen takana. Eli Sebastian ihastuttaa.

Ihmetytä ei kukaan, mutta ärsyttää Benkku. Se on kyllä välillä aika pikku poika. Ja aina ku siitä sanotaan jotain hyvää, niin se on taivaisissa.

Yhteistyössä