K
kummastunut
Vieras
Tarkoitus ei ole päteä eikä kiillottaa sädekehää, sanotaan heti aluksi. Taloyhtiön pihalla juttelimme eilen äitien kesken, ja selvisi että olen porukan ainoa joka ei käytä virikehoitoja. Meillä on vauva, 2-vuotias ja 3-vuotias. Vanhin käy kerhossa yht. 6 tuntia viikossa. Yleisin malli oli pitää sisarukset 4-5 päivänä viikossa 6-8 tuntia kerrallaan hoidossa ja äiti vauvan kanssa kotona. Tiedän että virikehoitoa käytetään, mutta itseä yllätti sen yleisyys nimenomaan pienten isosisarusten suhteen. Päiväkotiin menijöitä oli useita 2-4-vuotiaita joille riittäisi varmasti joku kerhokin, alueen kerhotoiminta on kattavaa.
Sinänsä keskustelu oli synninpäästö, olen salaa ihmetellyt naapuruston äitien jaksamista ja energiaa, miten he pystyvät ja jaksavat shoppailla ja harrastaa, siivota ja lukea niin paljon. Podin jopa syyllisyyttä moisten superäitien rinnalla, hoitavat siinä samassa kolme lasta notkuen kahviloissa ja kaupungilla harrastamassa kulttuuria ja vauvaharrasteita. Niin luulin. Tulipahan asialle selitys.
Sinänsä keskustelu oli synninpäästö, olen salaa ihmetellyt naapuruston äitien jaksamista ja energiaa, miten he pystyvät ja jaksavat shoppailla ja harrastaa, siivota ja lukea niin paljon. Podin jopa syyllisyyttä moisten superäitien rinnalla, hoitavat siinä samassa kolme lasta notkuen kahviloissa ja kaupungilla harrastamassa kulttuuria ja vauvaharrasteita. Niin luulin. Tulipahan asialle selitys.