Kuka ei ole täällä käynyt 30v iässä papa-kokeessa ja....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
miksi? Tarkoitan sitä joukkotarkastusta.

En ole käynyt, koska kevättalvi oli sen verran kiireistä aikaa, ettei tuollaiselle ollut aikaa.

Olen kyllä ajatellut papa-kokeessa käydä yksityisellä jossakin vaiheessa syksyä.

Ei kyllä huvittanut kunnalliselle puolelle mennä papatarkastukseen, ties miten kovakouraisesti he olisivat tutkimuksen tehneet.

ei siellä kunnallisella sen kovakouraisemmin niitä näytteitä oteta kuin yksityiselläkään. Ja taitokin on aika lailla halussa kun niitä kohdunsuita tulee eteen useempi viikossa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Miten se kovakouraisuus olisi kiinni siitä onko yksityinen vai kunnallinen kyseessä?

Hassua mutta niin mä sen koin.
Toki saattoi olla yksittäistapaus mutta mulla otti papan kunnallisella puolella hoitaja (jonka tunnen ihan hyvin, mukava nainen) ja mua sattui aika lailla.
Yksityisellä ei ole koskaan sattunut kun gyne on ottanut.

En käynyt, olin raskaana. Käyn kyllä gynellä joka vuosi. Olen otattanut papan useastikin kunnallisella puolella, eikä tuo ottaminen eroa yksityisestä mitenkään.

Jäi väliin, kun tarjottu aika oli pari päivää synnytyksen jälkeen, enkä saanut aikaiseksi varata uutta aikaa.

Kunnallisella puolella on useasti otettu papa, ei mitään valittamista...

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No kyllä mää vaan menin, kun oikein tuli kutsukin. Ja ei ne mitään kovakouraisia ole.

Ootko sä niin vanha? :o :D Siis mä pidin sua nuorempana, ei 30v toki niin ikäloppu ole :D

Joo, ilmeisesti, kun tuli kutsu tommoseen. Kyllä se näytteen ottanut tätikin sitä ääneen ihmetteli. Olin kai siellä niin eksyneen näköinen, että se luuli mua tytöksi.

No kyllä mää vaan menin, kun oikein tuli kutsukin. Ja ei ne mitään kovakouraisia ole.

Ootko sä niin vanha? :o :D Siis mä pidin sua nuorempana, ei 30v toki niin ikäloppu ole :D

Joo, ilmeisesti, kun tuli kutsu tommoseen. Kyllä se näytteen ottanut tätikin sitä ääneen ihmetteli. Olin kai siellä niin eksyneen näköinen, että se luuli mua tytöksi.

Sinä oot kyllä tosi paljon nuoremman näköinen :). Olet varmaan vielä 60-vuotiaanakin nuori keiju, kuten yksi meidän perhetuttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:

Sinä oot kyllä tosi paljon nuoremman näköinen :). Olet varmaan vielä 60-vuotiaanakin nuori keiju, kuten yksi meidän perhetuttu.

No mä luulen, että olen sitten ryppyisempi, kuin ikätoverini, koska vastustan botoksia ja muuta... :D Alan piakoin muuttumaan mummon näköiseksi pikkutytöksi. Ihmiset ihmettelee, että ompas kauhean vanhan näköinen tyttö tuossa.

Yhteistyössä