Kuka EI pidä yleisesti ottaen me&i:n valikoimista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Galluppia pukkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Galluppia pukkaa

Vieras
Mä löysin uudesta mallistosta ihmeekseni kivoja paitoja, viime mallisto kun tuli ja menin kutsuille niin en löytänyt yhtä ainutta vaatetta minkä olisin halunnut lapselleni pukea. Ne ruskeat siili haalarit oli ainoat kivat ja nekin vauvanvaate eikä sovi isommalle.. ei en löytänyt mitään ostettavaa viimeksi.
Oli ihan hirveitä kärpässienijuttuja yms.

Kuka pitää me&i:ta liian kirjavana tai muuten vaan "ei kiinnostavana" tuotemerkkinä?

Ei aiheuta sen kummemmin inhon kun innonkaan kiljahduksia, samantyylistä ja jopa melkein samannäköistäkin retrokuosia on joka paikka pullollaan. Kai tääkin buumi ajastaan menee ohi....

ne vaatteet tosiaan on niin kirjavia että menee jotenkin ihan överiksi värien ja kuvioiden sekamelska.. tuntuu että epilepsiakohtaus lähenee kun katselee lapsia tuollaisissa vaatteissa.. ajatelkaa miltä näyttäisi vaikkapa päiväkodin ryhmäkuva jos kaikille kuvan lapsista pukis hienoja me&i:n vaatteita päälle =D

Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Tykkään mutta en tunne ketään myyjää enkä siis saa haluamiani ihanuuksia mistään. Yhyy!

mistä päin sä olet? nyt on paljon kutsuja tullut postissa, jos olet näiltä nurkilta niin kyllä voin kertoa osoitteen minne pääset kutsuille vaikka parin päivän sisään..

Mie en kanssa tykkää noista yleensä, enkä oikeen muutenkaan noista retro-jutuista. Osa noista vaatteista vois olla mukavempia jos tosiaan ei olis niin kirjavaa, kun kuviot saattaa kuitenkin olla ok. Se aikuisten mallisto on kans minust aika yöks malleiltaan ja kuoseiltaan. En tiedä onko pilvipaitaa enää myynnissä kun sehän oli jossain vaiheessa suosikki, minust vaan aika :x

yhden paidan olen livenä kirpparilla nähnyt, ihan tavalliselta puserolta se ainakin vaikutti, ainoa ero toisiin vaatteisiin oli hinta, joka oli 10 kertainen.
en tunne ketään, joka noita käyttäisi lapsellaan tai myisi niitä. ja hyvin oon silti pärjäillyt. :laugh:

Yhteistyössä