Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Mun on tehnyt mieli hodaria koko päivän, kun oon pelannu netissä peliä missä niitä tehään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:http://www.2dplay.com/hot-dog-bush/hot-dog-bush-play.htm
Mulla on oikeen käden ranne ihan paskana pelaamisesta!
Samperi tän tais linkittää, että kiitti vaan :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Oon pelannut sitä vasenta vaihtoehtoa.. hmm.. pitäsköhän yks peli vielä pelata![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Oon pelannut sitä vasenta vaihtoehtoa.. hmm.. pitäsköhän yks peli vielä pelata![]()
varo jännetuppitulehdusta!!! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Mieluiten vaakon nakilta, ja kaikilla mausteilla, kiitos![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Mikäs siinä vaakon nakissa on niin ihmeellistä? Onkos se siellä pispalassa vai?
Hämeenkadun päässä oli pari vuotta sitten semmonen hodaripaikka, niinkun pikaruokala jossa oli ihan sairaan hyvät hodarit. Semmonen pieni makso 2? ja siellä oli nakin ja mausteiden lisäks myös salaattia ja kuivattua sipulia paaaljon![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KaulaLiina:Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Mikäs siinä vaakon nakissa on niin ihmeellistä? Onkos se siellä pispalassa vai?
Hämeenkadun päässä oli pari vuotta sitten semmonen hodaripaikka, niinkun pikaruokala jossa oli ihan sairaan hyvät hodarit. Semmonen pieni makso 2? ja siellä oli nakin ja mausteiden lisäks myös salaattia ja kuivattua sipulia paaaljon![]()
![]()
siis siinä kuumassa koirassa on makkara kuuman MAKEAN lihiksen tai siis sellasen munkin välissä...
toiset tykkää. toiset ei.
siitä onkin aikaa kun viimex syöny...
ja taas alko tekeen mieli... heh.