Kuka ja mistä ostette miehen vaatteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sannulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sannulii

Aktiivinen jäsen
26.08.2007
5 666
1
36
Siis kuka ostaa miehenne vaattete ja mistä..?

Meillä mies ei oikeen osaa ostaa niitä itsekseen, eli ne ostetaan silloin kun hän sattuu olemeen mun mukana vaatekaupoilla ja pakotan sen vaatekoppiin..
joskus myös rukakaupasta.. H&M yrittetteiin tänään öytää houssuja dresmaan..
minimani :snotty:

joskus anoppi ostaa muutaman vaatten joululahjaksi ja ne on käytössä. Joskus jopa ostan itse ne ja tuun kasan kanssa kotiin ja palautan mitkä ei sopinu..

Mies ostaa itse, jos ei ennätä kauppaan niin sitten minä ostan. Tietysti yhdessäkin käydään mut suurimmaks osaks se itse ne ostaa. Meillä nyt ei ole mitään erityistä liikettä mistä nimenomaan ostettaisiin vaan ostetaan ihan sieltä mistä löytyy mieleisiä.

mies käyttää tosi paljon espirit vaatteita joita ostaa itse liikkestä taikka sokokselta! tommy on toinen cotteonfild tuntuu kelpaavan myös mutta ehdoton suosikki on toi espirit

Itse ostaa kaikki vaatteensa, ei tulis mieleenkään sille mitään vaatteita ostella. Pitäähän niitä nyt hyvänen aika sovittaa, ennen kuin ostaa.
Ja ostelee milloin mistäkin, esim dressman, H&M jne.

Me yhdessä käydään ostamassa tai sit tilaan ellokselta. H&M:n vaatteet on suurimmatkin liian pieniä mun miehelle... Harvoin, TOSI harvoin yleensäkään käydään ostaa miehelle vaatteita, koska se on niin työlästä. Vain aniharvoissa merkeissä on miehelleni sopivia kokoja. Tosin nykyään ei oikeestaan missään, koska muodissa on tiukat housut, joissa kapeat lahkeet... Mieheni on siis yli 2 metrinen, leveäharteinen jne, muttei lihava...

Mä ostan yleensä :) paidat on jousipaidan ja housut on turon. Helppo ostaa kun tietää sopivan mallin. Siinähän se on. Muuten tykkää merkkivaatteista, mutta niitä ostetaaan tosi harvoin...

käy kateeksi, kun muiden miehille löytyy "normaali"liikkeistä vaatteet. Meidän pitäs käydä "isojen miesten" kaupoissa, jos aiottas löytää sopivia...Ja sinne lähimpään isojen miesten kauppaanki on piiiiiiiiiitkästi ja hinnatki kuulemma jotain ihan eri luokkaa.. :/

Yhteistyössä