Hae Anna.fi-sivustolta

Kuka käveli

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä perässäni, 13.08.2005.

1. perässäni Vierailija

OLin todella myöhään yöllä uimassa. Kuulin järveltä ääntä miten joku meni siellä veneellä tms. En nähnyt siinä pimeydessä ketään mutta kuulin kyllä äänen. Nousin kiireesti rappusia laiturille ja lähdin kävelemään saunalle. Tunsin aivan selvästi miten joku tuli perässäni, katsoin mutta en tietty nähnyt ketään. Tunne oli tosi vahva, eikä hyvä ollenkaan. Olimme juuri puhuneet kuollesta anopistani, olisiko hänellä ollut minulle asiaa, sillä on tapahtunut paljon pahoja asioita hänen sukunsa suunnalta.
    Olimme aikanaan aika hyvissä väleissä ja siksi tuntui oudolta, jos hän minua niin vihaisesti tavoitteli.
    Näkeekö kukaan näkijöistä, mitä se oli?

2. nostan Vierailija

On niin mielenkiintoinen aihe, jospa joku tietävä vastaisi

3. Afrodite Vierailija

ei se ollut anoppisi vaan veteen hukkunut sielu.se tuntui sinusta pahalta ja niin tuntui tästä kadonneesta sielusta joka hukkui sinne...ÄLä pelkää sinä olet erikoinne persoona jonka kautta kuolleet sielut haluaa ottaa yhteyttä!
    -afrodite-

4. Nakke Vierailija

Et nähnyt tai kuullut mitään takanasi, mutta mietit edesmennyttä anoppia, kaikkia näkemiäsi kauhuelokuvia ja muita pelottavia asioita. Samalla ajattelit ""entäs jos se onkin takanani"", iho nousi kananlihalle, sydän löi yhä nopeammin. Menit pieneen paniikkiin. Osuinko oikeaan?

Mielikuvitus on voimallinen kehon käskyttäjä. Mitään yliluonnollista siinä ei valitettavasti ole.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri