Hae Anna.fi-sivustolta

Kuka käy koskemassa :)?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Aamu, 30.01.2010.

1. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 855
    Ei vaan että jos SINÄ haluat olla OIKEASTI suuri, niin sinun on "nöyrryttävä" ja tultava pienemmäksi.

Lahkosta kun puhuit, sinähän olet täys valmis lahkonisäntä, lahko vain puuttuu.

Mietippä vielä sitä että jospa oletkin itse täysin niiden demoneiden talutusnuorassa? Ne täyttää sun pääs kaikella hullutuksella ja sillä sepustuksella että "sinä tiedät paremmin kuin muut".

Sanon taas: JOS ei saa öitään nukuttua ja on työkyvytön ja puolipsykoosissa demoneiden ym. örkkien kanssa niin kyllä pitäis hälytyskellojen soida että jotain vikaa nyt on sen sijaan että kuvittelee olevansa puolijumala joka tietää paremmin kuin muut joita voi sitten haukkuakkin vaikka miksi.

Last edited: 05.11.2014
  2. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Hajota jo ne stereot. Oot kuunnellu liikaa metallimusiikkia. Se on ihan sairasta. Lopeta sen kuunteleminen.

No otetaan ensinnäkin maailma sellaisena kuin se on, eikä aleta värkätä siihen jotain moraalikoodia tai luomaan keinotekoisia haasteita. Loppujen lopuksi ihan helppoa, kun vaan uskaltaa pysähtyä. Lopeta psykologinen sodankäynti ihmisten kanssa, äläkä yritä päästä eteenpäin egosi kautta. Älä yritä tulla älykkääksi tavalla, joka tekee elämästäsi kaatopaikan. Mieti kenen joukoissa seisot. Haluatko vapaaksi vai kuulua johonkin japanilais-siperialaiseen LSD-kulttiin? Mieti. Hanki kunnon seksuaalivietti.

Oikeus voittaa aina vaalit.

3. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 855
    Et siedä kylmää totuutta.

Mikset sinä ITSE noudata tuota?

4. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    No en ole koskaan halunnut olla tällainen kontrolloiva osapuoli. Pienuudesta on aina lähdetty liikkeelle ja sillä tavoin elämässä saatu aikaan.

Kyllä ne "kriittiset uskovaiset" katsovat kenet lahkosännäksi ottavat.

Epäilemättä.

No eihän demonit sellaisella MUN päätäni täytä. SUN pään ne kyllä ovat täyttäneet sellaisella.
    Mun pääni ne täyttävät ITSESÄÄLILLÄ.

Luuletko, että mua kiinnostaa olla työkykyinen? Niin kauan kun on kaltaisiasi metallimusiikin kuuntelijoita, en töitä tee paitsi ehkä tiukan paikan tullen. No problems.

5. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    En siedä. En siedä, ku ei sellaista ole. Jos meinaat sillä sitä mitä kuvittelen.

No olen sen verran jo noudattanut, että sain sulle ladottua ohjeet ruutuun.

Toki tässä on parantamisen varaa, mutta enpä nyt sanois, että muilla olis ollu pokkaa kirjoittaa sama teksti.

6. Carola Vierailija

Deebsteri, tiedätkö, minun maailmassani ei ole lainkaan demoneita. Ei käytettäväksi edes energian saantiin. Kierrät ympyrää itsesi kanssa, joka käy puheistasi ilmi.

7. Carola Vierailija

8. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 855

Mä en ole koskaan kuvitellu että tietäisin kaiken. Sen sijaan sun kirjotuksista saa sen kässän että sinä kuvittelet.

Etköhän se ole sinä itse...

Päätellen mitä laitoit lempimusiikkiketjuun äsken niin kuuntelet itsekkin, siitä karmeimmasta päästä vielä. Emmä tuommosesta hevistä tykkää.

9. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 855
    Kirjoituksistas päätellen et ole noudattanut yhtäkään latomistas ohjeista.

10. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
  11. Carola Vierailija

Deebsteri, miksi oletat - tuohon maailmaasi viitaten - että meidät on sidottu tähän fyysiseen, materiaaliseen maailmaan pelkän henkiolemisen sijasta, jos sen tarkoitus ei olisi opettaa meitä hyväksymään fyysisen maailman lainalaisuuksia ja normijärjestelmiä?

- Tai pikemmin oppiaksemme tekemään kapinoinnin sijaan oikeanlaisia kompromisseja.

Ei kuulosta hyvältä ylvästelyltä sellaisenkin kuin työn tekemättömyys. Parempi asenne olisi tehdä se työ ja sitten ylvästellä, että selvisinpä, perhana.

12. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Siksi, että normijärjestelmät, jotka perustuvat esimerkiksi kolonialismin satoon ovat jäljitettävissä.

Moralistinen normi ei ole sellainen, että sen hyväksyminen lainalaisuutena johtaisi korkeampaan olemiseen. Moralismia löytyy myös materialismin ulkopuolelta, eli normit luovat jatkoyhteyden näihin. Koska yliluonnollisessa kaikki ei edusta jaloa tietoisuutta, silloin sinne voi pyrkiä monin tavoin.

Mutta fyysiset lait ja alkuperäiset fysikaaliset, psykologiste normit on tietenkin syytä hyväksyä.

Suurin osa jutuistasi on ollut ihan asiallisia, enkä ole yrittänytkään kumota niitä. Ihminen voi kuitenkin hakea tuoltapuolen jatkoyhteyksiä nykyiseen tai sitten jotain korkeampaa.

Automaatio lisääntyy ja nykyisen työn tarve vähenee. Kyllä minä töitä voin tehdä järkevin ehdoin. Mitään estettä ei ole. Myös järkevä työ eduskunnassa kelpaa. Ensin tarvitaan kuitenkin yhteiskunnallinen keskustelu työn tarkoituksesta. Minä en tee töitä junttilandialle, vaan kansalle jolla on tarkoitus. Ei se ole myöskään mikään selviytymiskysymys. En usko tällä hetkellä edes suomalaisen yhteiskunnan selviytymiseen.

13. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 855
    Täältä on vähä turhan pitkä matka...Tokmanni kyllä olis tuos 5 km:n pääs...Tosin olin toissa päivänä Halpa-Hallis, en viitti enää mennä tuhlaamaan rahaa lisää...

Last edited: 06.11.2014
  14. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 855
    Tämä on totta ja ehkä myös olemme samaa mieltä siitä mikä on jaloa ja mikä ei, mutta ne tavat millä sinne pyrkii, niin niissä saattaapi meillä olla olennaisia erimielisyyksiä.;)

15. Carola Vierailija

Olet oikeassa. Niin voi, ja voi löytääkin.

16. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Me olemme kaikki REM-ulottuvuuden ympärillä operoivia elämän pikku opiskelijoita, stream charactereita. Me pikku bitchit käymme läpi erilaisia mielipideulottuvuuksia ja näkemyseroja, jotta voimme lopulta tiivistää itsestämme sellaisen köntin, jonka perusteella saamme toimia jumalaisessa universumissa. Se on myös portti REM helvetistä, eräänlainen backstage passi.

17. Risti ja sydän Vierailija

Mitä kirjoituksessasi esiintyvät "pikku opiskelijat" tarkoittavat. Ne eivät kaiketi tarkoita mitään laitonta?

18. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Emme me ole laittomuuksia.

19. Carola Vierailija

Mikä on koulutustasosi tehdä "järkevää työtä järkevin ehdoin"? Et kai oleta, että sinulle tarjotaan jotakin määrättyä, järkevää työtä ojankaivuun sijaan, jos et itse viitsi tai halua tehdä mitään järkevää työtä hankkiaksesi kykyä tuon työn hoitamiseksi?

Tiedän lapsia, jotka ovat jo alakoulussa päättäneet haluta vaikkapa lääkäriksi, ja sitten he ovat opiskelleet usean vuoden ajan - jopa kymmenien - tuohon ammattiin valmistuakseen.

Juuri tänään olen saanut keskustella heistä erään kanssa, ja on ollut ilo kuunnella tuota antautumista omaan kutsumusammattiin. Kiitos hänelle näistä ikimuistoisista hetkistä!

• Tykkään Tykkään x 1
  20. Carola Vierailija

Ja seuraavaksi - selitäpä tämä ihan suomeksi.

• Tykkään Tykkään x 1
  21. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Eduskunnan neuvonantajalta voisi tietysti edellyttää valtiotieteellistä sun muuta. Mutta ei se niin mene. Ihmiset, joilla on visioita je näkemyksiä ansaitsevat tulla kuulluiksi. Olen melko totaalisen varma siitä, että pystyisin 5-10 vuodessa 1.5-2 kertaistamaan valtionbudjetin, jos kaavailemani linjaukset laitettaisiin täytäntöön. Minut kannattaa valita, sillä tavaraa riittää.

Lääkärin uraa olen itsekin joskus suunnitellut. Uskoisin kuitenkin, etten ole sellainen henkilö, jonka vastaanotto miellyttäisi perusrevohkaa, vaikka osaisinkin kaikki hommat. Mutta siinä mielessä, että kirurgina voisin kuitenkin olla aika noheva tyyppi, voisin harkita lääkikseen hakua. Nuorempana virtapiirit ja transistorit kiinnostivat kovasti, ei enää ,mutta jatkossa sitä tietysti voisi alkaa perehtymään suolistoihin ja vatsaonteloihin. Ei tuo 80% karsintakaan mikään ongelma ole, kyllä mä siitä seulasta läpi pääsen. :)

22. Carola Vierailija

Voisit harkita, voisit tehdä, ja sinusta olisi jos sinut valittaisiin ja kyllä sinä pystyisit -tekstiä, mutta mitä olet konkreettisesti tehnyt asian eteen?

23. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Salaisuus onkin siinä, että aloitan toiminnan vasta sitten, kun minut valitaan. Tässä on eduskunnalla todellinen näytön paikka.

24. Carola Vierailija

No, näitä on ennenkin eduskunnassa ollut, joten näyttöä menneiltä vuosilta on kyllä runsaasti.

25. Carola Vierailija

Mutta - lopun kaiken - deebsteri - sinulta puuttuu totaalisesti konkretia. Ilman sitä ei fyysisessä maailmassa pärjää, sieltä syrjäytyy.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri