Kuka laittaisi lapsensa kauhuleffaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iiks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iiks

Vieras
Joskus vaan ihmettelen, kun katson jotain jännäreitä tai varsinkin kauhukuvia, miten ne lapsinäyttelijät voi tehdä niitä rooleja. Siis kuka vanhempi antaisi oman 4-6-vuotiaan näyttelemään semmoista!??

:wave:

Mun kaveri näytteli aikoinaan lapsilta kielletyssä elokuvassa, eikä joutunut tekemään tai näkemään mitään pelottavaa.

Eikä päässyt ensi-iltaan, kun oli liian pieni :)

No mutta miettikääpä jotain pahimpia juttuja, joissa lapsi kädet veressä tollottaa tai heiluttelee jotain veistä. Kyllähän joku viisivuotias jo paljon tajuaa. Miten se selitetään niille?

mun ystävät on alalla ja lapset eivät näe valmista elokuvaa ja muutenkin kuvatessa ympärillä hyörii koko kuvausryhmä plus kaikki se kalusto, joten kyllä jo aika pienikin erottaa mistä on kyse, eikä saa mitään traumoja tai pelkoja.

mun poikaa ois tarvittu kerran kauhuelokuvaan erään näyttelijän sijaiseksi, kun tämä oli jo lähtenyt kotimaahansa ja yksi kohtaus piti uusia. poikani ei halunnut vaikka kohtaukseen olisi tarvittu vain hänen jalat eikä maskeeraustakaan ollenkaan (inhosi ennen kaikkea meikkausta ym). lähinnä se odottelu ei häntä kiinnostanut, yhtä kohtausta kun voidaan kuvata puoli päivää.

Yhteistyössä