kuka laittanut jo parvekkeen kesä kuntoon?!

En ole laittanut. Ja tuskin laitankaan. Käynti parvekkeelle on junnun huoneesta, joten enpä pahemmin parvekkeella asioi. Mutta nyt muistin, että mulla on siellä lasten "ampiaiskalusteita", joista pitää päästä eroon. Siis 2 sellasta keltaista muovista lasten parveketuolia. Onneks tuli se jätelava, noita kun ei saa heittää sekajätteeseen.

Mä just kattelin parvekkeelle kukkalaatikkoo mut jäi ostamatta ku ei mun aivot sanonu et millai se kiinnitetään tohon kaiteeseen :ashamed:

Meillä on puiset tuolit ja tollanen kannellinen puinen laatikko.
Tarvis varmaan noi amppelit nakata pian ulos (niissä on muovikukkia jos vaikka aidot kuolee :ashamed: )

Inhoan muovisia tuoleja :o

Minulla puinen lepotuoli jossa istuinosa kangasta, pikku pöytä ja siihen kaksi tuolia. Iso ruukku jossa karvaa arttisokkaa, salviaa, timjamia, minttua, ruohosipulia, ikkunalaudalle pitkä kiltävä valkoinen jossa basilikaa ja tilliä. Pajukorissa kolme perunaa :D ja maniskkaa.

Niin ja sitte tietty ihana sininen hiili pallogrilli :p

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:

Minulla puinen lepotuoli jossa istuinosa kangasta, pikku pöytä ja siihen kaksi tuolia. Iso ruukku jossa karvaa arttisokkaa, salviaa, timjamia, minttua, ruohosipulia, ikkunalaudalle pitkä kiltävä valkoinen jossa basilikaa ja tilliä. Pajukorissa kolme perunaa :D ja maniskkaa.

Meillä ei kyllä edes saa olla mitään grillejä parvekkeella (tai siis saa, muttei käyttää ) :o ehkä enintään sähkögrilli.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:

Meillä ei kyllä edes saa olla mitään grillejä parvekkeella (tai siis saa, muttei käyttää ) :o ehkä enintään sähkögrilli.

Meillä saa. Mutta tuo on niin fiksun kokonen sen kaappaa helposti kainaloon ja menee piksikille tohon puistoon. Tosi hyvä hankinta!

Yhteistyössä