Kuka meinaa tänään katsoa Nelosen uutta sarjaa?

Ajattelin ensin sitä vilkaista, mutta luin jostain, että se on flopannut ja lopetettu ekaan kauteen, joten en ehkä sittenkään viitsi nähdä vaivaa. Eihän siinä mitään, jos aiotaankin tehdä vaan vaikka 10 jaksoa pitkä tarina, mutta jos kaikki jää levälleen eikä jatkoa tule, niin...

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Ajattelin ensin sitä vilkaista, mutta luin jostain, että se on flopannut ja lopetettu ekaan kauteen, joten en ehkä sittenkään viitsi nähdä vaivaa. Eihän siinä mitään, jos aiotaankin tehdä vaan vaikka 10 jaksoa pitkä tarina, mutta jos kaikki jää levälleen eikä jatkoa tule, niin...

Kyllä toinen kausi on tulossa, ainakin muistan jostain lukeneeni niin. Kuuden ketju sarja jäi yhteen kauteen...

Alkuperäinen kirjoittaja berry76:

Kyllä toinen kausi on tulossa, ainakin muistan jostain lukeneeni niin. Kuuden ketju sarja jäi yhteen kauteen...

Luin, että jotain yhteen kokoavia jaksoja tulisi, muttei kokonaista kautta, mutta voi olla että muistan väärin =)

Alkuperäinen kirjoittaja berry76:

Luin, että jotain yhteen kokoavia jaksoja tulisi, muttei kokonaista kautta, mutta voi olla että muistan väärin =)

Treffi tv-lehdessä oli, että tuotanto päätettiin jo lopettaa, mutta katsojien toiveesta päätös peruttiin. En sen tarkemmin tiedä kuinka paljon uusia jaksoja kuvataan/kuvattiin...

Katson kyllä juu =)
Mua on kiehtonu ydintuhojutut ipanasta asti :whistle: Kiitos kirjan jonka sillon luin, nimee vaan en enää muista...

Dexterin meinaan kans katsoa. Alkokos se ens viikolla? Torstaina kymmeneltä muistelisin... :)

Juu mua kiinnostaa.
tallennan sen kun mies on iltavuorossa, katsotaan sitte perjantai-iltana.

Ja luulen et Dexter alkaa huomenna? Tulee nimittäin Lostin jälkeen klo 22. muistaakseni.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Juu mua kiinnostaa.
tallennan sen kun mies on iltavuorossa, katsotaan sitte perjantai-iltana.

Ja luulen et Dexter alkaa huomenna? Tulee nimittäin Lostin jälkeen klo 22. muistaakseni.

Kiitos, täytyypi tarkastaa ja muistaa katsoa Dexter! :flower:

Yhteistyössä