Hae Anna.fi-sivustolta

kuka muistaa?

Viestiketju osiossa 'Turkki' , käynnistäjänä vaan kysyn, 04.10.2007.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
  1. vaan kysyn Vierailija

pojan joka oli captainissa aina silloin tällöin töissä vielä viime kesänä mutta ei tänä kesänä,aika lyhyt ja komea,nimi ahmet!missähän nykyisin?

2. Info Vierailija

3. Mr.Mr. Vierailija

4. se ole Vierailija

5. leeni Vierailija

muistan sen pojan.. Se sanoi mulle että joutuu lähtemään talveksi perheen luokse Adanaan. Sun varmaan kannattais varmaan lähteä sinne etsimään Ahmettias....

6. Info Vierailija

7. leeni Vierailija

sulla on varmaan joku ongelma. :/ INFO!!

8. tebis Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ...ongelmaa ei oo kukaan huomannut ;-)

9. tämän Vierailija

palstan modet jotain vitun parittajia? Minusta tuo aloitus olisi jo pitänyt moderoida. Vai onko modeilla oma pikku "mehmetti" sängyn alla tai kaapissa. Todella kummallinen osio, tämä turkin. Ihmettele enää yhtään jos tästä puhutaankin parituspalstana.

10. tebis Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ketä tuo aloitus häiritsee?
    Mulle ainakin ihan sama...

Nämä jotka täällä sabotoivat, ovat joko katellisia tai sitten katkeria (tais käydä huonosti oman turkkilaisen lomaromanssin kanssa, elämä on..)

Mutta miks tulla tänne naukumaan????

Itse olen paljon turkissa matkustellut perheeni kanssa ja käyn täällä aika ajoin piipahtamassa, täytyy todeta että tämä on ainoa foorumi jossa touhu on näin ala-arvoista....
    täytyy vaan ihmetellä/arvailla että miksi näin on?

11. tämän Vierailija

foorumin taso kertoo kaiken turkin matkailijoiden henkisestä tasosta. Sinä mukaan lukien, aika lailla sivistymätöntä porukkaa.

12. tämän Vierailija

foorumin taso kulkee käsi kädessä sinun tasosi kanssa. Edelleenkin harrastat noita lapsellisia kikkailuja otsikon, lähettäjän ja kirjoitelman välillä. Kyllähän se kerran menee, mutta kun sitä alkaa toistamaan niin mieleen tulee pikkupentu joka omasta mielestään on keksinyt jotain aivan ainutlaatuista...

Oletko ihan oikeasti tuollainen tiukkapipoinen idiootti vai pelleiletkö???

T: Mr.Mr.

13. Mr.Mr. Vierailija

Tuollaisille info-retkuille ja tuon toisen tasoiselle häirikölle ei kyllä kannattaisi vastata mitään, itse tosin tein nyt sen virheen. Tuon tasoiset ihmiset elävät anonyymifoorumeilla riitelystä, kuten olemme saaneet todeta. Molemmat on helppo tunnistaa omasta tyylistään, vakiohäirikköjä.
    Mikähän ihmisiä vaivaa nykyään, kun noilla kummallakaan ei koskaan ole mitään asiaa, vain tuota pään aukomista. Kai siitä sitten tulee hyvä olo aina hetkeksi...

Meitä on moneen junaan.

14. Mr.Mr. Vierailija

Sinä se poju osaat antaa fiksun kuvan itsestäsi ja kaltaisistasi ;-)

15. vt psykiatri Vierailija

Kerrothan Info, millaisen tyydytyksen taas kirjoitellessasi tänne noita omia hengentuotteitasi, tuleeko siitä hyvä olo? Olen aina ihmetellyt, että miksi haluat antaa aina itsestäsi mahdollisimman vastenmielisen kuvan, olen ihan oikeasti ihmetellyt. Voisitko vähän valaista asiaa ja taustoja.

16. vaan kysyn Vierailija

kas kas kun pännii...mä vaan olisin halunnut tietää...ikävä....mutta eihän tällä palstalla mitää järkevii vastauksii saa, olishan se pitäny arvata, mut viel kerran jos joku tietäis???

17. Plaza-tiimi Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ylläpito on lukinnut toistuvia asiattomuuksia keränneen ketjun.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi