Kuka muu ei ole lukenut vielä yhtään Twilight-kirjaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Mä en oo ollu niistä yhtään innostunu, mutta nyt kaikki tuntuu olevan niihin koukussa, suurin osa mun ystävistä ym. :D Sellaisetkin, joilla on yleensä samanlainen maku kuin mulla, eli varmaan mäkin jäisin koukkuun. Pitäis varmaan lukea. Ne on kuulemma romanttisia ja mä olen ihan yltiöromanttinen. :rolleyes:

en oo lukenut enkä nähnyt leffojakaan.. eikä kyllä oikeastaan edes kiinnosta :D
voihan se olla että ne on sitten hyviä, mä vaan en niin tosta romantiikasta välitä..

Mä jäin ihan koukkuun kun katoin ekan leffan. Seuraavana päivänä oli pakko kattoo seuraavat. Siitä se sitten lähti. Kirjaston sivuilta varasin kaikki kirjat. Koska tokihan ne on luettava putkeen ja järjestyksessä.

Nyt on kaikki kirjat luettuna. Ihan hyviä oli mielestäni. Viime aikoina lukenut muutenkin paljon vampyyri-kamaa. Potuttaa ettei The Southern Vampire Mysteries -kirjasarjaa ole suomennettu enempää. Luulis että kustantajat ois heränny kun sarjakin on ilmeisen suosittu.

Suosittelen siis lämpimästi (koukuttautumista ;) )!

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23615322:
En ole lukenut, enkä ole katsonut leffojakaan, en ole jaksanut kiinnostua.

Lisäksi taidan olla läntisen pallonpuoliskon ainoa, joka ei ole vieläkään lukenut yhtään Harry Potteria :laugh:

et muuten ole. Hähhäää.. :laugh:

Lisäksi taidan olla läntisen pallonpuoliskon ainoa, joka ei ole vieläkään lukenut yhtään Harry Potteria :laugh:

Miekään en ole lukenu ainuttakaan Potteria... Lehvat kyllä kahtonu...

Siitä on kyllä romanttisuus kaukana. Edward on kontrolloiva pelottava tyyppi, siis tunkeutuu makuuhuoneeseen katsomaan kun Bella nukkuu? Sais antaa avokämmenellä moiselle.

Potterit on. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23615335:
:D Meidän pitäisi kyllä jo perustaa oma lukupiiri. Aloitetaan jostain muusta, kuin Harry Potterista ;D

pitäisi perustaa. Oikeasti. Vaikka olen kyllä ollut taas aika hömppäosastolla lukemisten suhteen viimeaikoina. Kepeää, ennalta-arvattavaa hömppää. Kirjoja, joissa ei edes osata asetella sanoja niin, että sielua sivellään. Siten, kuten eräs, jonka sinäkin tunnet osaa <3

Kyllä vaan kaikki Twilightit luettu...olen yleensä huono lukemaan, nämä ahmin kertaheitolla....vähän jännitystä,paljon romantiikkaa, sopii mulle...helppoa luettavaa, ihania <3

Vielä sen verran, että tiiän yhen kunnon bilebilehilettäjä "kovaÄijän" joka katto
kaikki twilight leffat peräjälkeen, ku oli yhteen saatu suostuteltua kattomaan niin eihän sitä saanut edes keskeyttää!!!!! :D :D

Siinä on niin paljon kuitenkin tappelua ym.. sanosinko että jopa pelottava ! ;)

Yhteistyössä