Kuka muusikko pedofiilirenkaassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saunantaakse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Iltalehtiä en ihmettelisi, mutta että Aamulehtikin siis sortui tämmöiseen uutisointiin! höh...
Sillä vaan kyselin, että jos oisi ollut mun levyhyllyssä oisin heittänyt ceedeet takkaan =@

Muro ja murha.info, aikalailla yhtaikaa <3. Mut muronpojat ovat kyl nopeita.. KRP aikoinaan luki muroa, kun wincapitasta ei ollut viel kauheasti tietoa. Tekivät yhteistyötä

NO ei tuo bändi mulle ainakaan sano mitään ja eiköhän se ole niin, että vasta sitten saa puhua oikeilla nimillä kun on todettu syylliseksi ja vielä ihan julkisuudessa oikeasti nimi kerrottu.

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
NO ei tuo bändi mulle ainakaan sano mitään ja eiköhän se ole niin, että vasta sitten saa puhua oikeilla nimillä kun on todettu syylliseksi ja vielä ihan julkisuudessa oikeasti nimi kerrottu.

Peesi.
Vaikkakin bändi oli mulle tuttu.

menkää muropaketin sivuille ja sieltä hakekaa. En muista enää bändin nimeä edes.

Joo, muropakettia varmaan vieläki lukee poliisi noissa jutuissa =D Melkosia nördejä X) No joo, ihan hyvä et käyttävät joskus hyödylliseenkin noita harrastuksia!

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Kerros nyt mode/modet? Kuitenki seuraatte tarkkaan tätä topikkia.

Koska poliisi ei ole vielä nimeä vahvistanut.
Jokainen tiedonhaluinen löytää kyllä vastauksen netin ihmeellisestä maailmasta, täällä sitä vaan ei julkaista ennen kuin poliisi nimen vahvistaa.

Yhteistyössä