Kuka on eronnut 1-3 vuoden päästä naimisiinmenosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
exästä erosin n.3-vuoden liiton jälkeen,koska alkoi ryypätä ja rällätä,kun olin raskaana...ja sama meno jatkui vauvan synnyttyä.Olin tosi masentunut,erosin kun lapsi oli 2v.Erottuani masennus helpotti suht nopeasti ja muutenkin voin paremmin.

Erottiin melkeinpä tasan 2 vuoden kuluttua. En hakenut varsinaisesti avioeroa, vaan ihan vain asumuseroa, kun ei sen kanssa vaan jaksanut. Ei tehnyt ikinä mitään muuta kuin pelasi tai kinusi seksiä. Päivät istui kotona, minun piti viihdyttää myös hänen kavereitaan, kun herra ei viitsinyt nousta koneelta mihinkään. Kävin itse koulussa ja opiskelut meinasi mennä perseelleen kun yötä myöten ravasi kavereita ja kalja maistui. Ei voineet mennä muualle tai olla ryyppämättä edes kokeita edeltävinä iltoina. Saamaton ukko ei voinut viedä papereita edes soskuun, vaikka asuttiin parin sadan metrin päässä, vaan minun piti koulun ruokatauolla siellä jonottaa. Sitten sellaista jatkuvaa natkutusta siitä, jos ei tehnyt mieli seksiä tai jätin esim. jätin laseja olohuoneeseen sen jälkeen kun olin juonut (ja minä tiskasin kaikki astiat aina, kuten muutenkin hoidin siivouksen).

Joo, onneksi ei ollut lapsia, ja onneksi ukko otti nokkiinsa ja halusi oikean eron sen jälkeen kun ehdotin että auttaisiin erillään edes sen ajan, että saan koulun käytyä loppuun. Ei siinä montaa kuukautta mennyt erosta kun huomasin, etten kaipaa mokomaa idioottia yhtään, vaikka se itse lähteminen tuntui alkuun vaikealta.

Me ollaan oltu vasta vuosi naimisissa ja vauva on 5kk. Eli tosi pieni ja tietysti hauaisin hänelle ehjän perheen antaa. Mutta mun kaikki energia menee tähän riitelemiseen, en ole onnellinen tässä suhteessa. Mihestä on tullut ihan ihmeellinen riidellessään. Jos koitan poistua tilanteesta, kulkeeperässä ja jankuttaa. Siis jotain asiaa, millä ei ole mitään merkitystä hänellekään. Paiskoo ovia ja rähjää lapsen kuullen. Ei anna lasta sylistään. Onmuuttunut todella epämmiellyttäväksi. Mä olen ihan masentunut.

mie, oltiin oltu naimisissa reilu 2v kun erottiin.
lapsi oli 1,5v
eroon johti niin moni asia, mutta yksi tekijä oli se miten me muututtiin lapsen tulon myötä.
kaikki ei mennyt niinkuin piti enkä enää jaksnaut elää niin
vaihtoehto oli erota tai jatkaa kunnes väsyn lopullisesti niin fyysisesti kuin henkisesti jolloin tapan itseni. valitsin sen eron

[QUOTE="Neith";23968213]mie, oltiin oltu naimisissa reilu 2v kun erottiin.
lapsi oli 1,5v
eroon johti niin moni asia, mutta yksi tekijä oli se miten me muututtiin lapsen tulon myötä.
kaikki ei mennyt niinkuin piti enkä enää jaksnaut elää niin
vaihtoehto oli erota tai jatkaa kunnes väsyn lopullisesti niin fyysisesti kuin henkisesti jolloin tapan itseni. valitsin sen eron[/QUOTE]

Kuinka sujui eron jälkeen?

Kuinka sujui eron jälkeen?

oma olo helpotti, muutuin taas sellaiseksi kuin halusin olla. tosin oli se vaikeaakin.
yötyön yhdistäminen pienen lapsen kanssa kahdestaan elämiseen tuntui välillä liki mahdottomalta. mutta elämä selkiytyi ja olin oman itseni herra.
sitten aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa enkä aio toistaa samoja virheitä kuin edellisessä suhteessa.

Yhteistyössä