V
"vieras"
Vieras
Olin ihan ihmeissäni, kun naapurin pojan äiti soitti ja sanoi että 9 v tyttöni on kiusannut heidän poikaansa. Tuo poika on ekaluokalla.
Halusi että asiasta keskustellaan ja että tyttöni käy pyytämässä anteeksi, koska oli haukkunut poikaa kuulemma perseen näköiseksi.
Suutuin tietysti lapselleni ja vaadin selitystä. Juttu olikin mennyt niin, että tyttö oli ollut tänään pissattamassa koulun jälkeen äitini koiraa joka on meillä hoidossa, se on mopsi.
Tämä poika oli tullut paikalle ja alkanut ilkkua koiraa, sanonut että miten kehtaat taluttaa tommosta jonka naama on kuin perse.
Tyttö oli sanonut siihen, että on se ainakin kauniimpi kuin oma naamasi.
Naapurin poika oli suuttunut sitten tästä ja mennyt sanomaan, että häntä nimiteltiin.
Tänään sitten pitäisi klo 20 aikaan mennä selvittelemään tätä juttua *huoh*
Lapseni lupaa ja vannoo, että näin se meni eikä hän ole muuta sanonut.
Minä kyllä uskon lastani, enkä varmasti pakota häntä pyytämään anteeksi.
Halusi että asiasta keskustellaan ja että tyttöni käy pyytämässä anteeksi, koska oli haukkunut poikaa kuulemma perseen näköiseksi.
Suutuin tietysti lapselleni ja vaadin selitystä. Juttu olikin mennyt niin, että tyttö oli ollut tänään pissattamassa koulun jälkeen äitini koiraa joka on meillä hoidossa, se on mopsi.
Tämä poika oli tullut paikalle ja alkanut ilkkua koiraa, sanonut että miten kehtaat taluttaa tommosta jonka naama on kuin perse.
Tyttö oli sanonut siihen, että on se ainakin kauniimpi kuin oma naamasi.
Naapurin poika oli suuttunut sitten tästä ja mennyt sanomaan, että häntä nimiteltiin.
Tänään sitten pitäisi klo 20 aikaan mennä selvittelemään tätä juttua *huoh*
Lapseni lupaa ja vannoo, että näin se meni eikä hän ole muuta sanonut.
Minä kyllä uskon lastani, enkä varmasti pakota häntä pyytämään anteeksi.