Kuka on paras kaverisi?

Mulla on kaksi äärettömän hyvää ystävää miehen lisäksi, mutta niitten yli vielä on mun eno. se on ollu mun paras ystävä jo pikkupennusta asti. Me ei olla kovinkaan paljon tekemisissä mutta taatusti voin luottaa siihen että se on paikalla jos ystävää tarviin :heart:

Mulla on kolme ystävää, joille voi melkeinpä kaikesta puhua, mut yks niistä on ylitse kaiken. Mies, johon tutustuin täällä :D ei olla usein tekemisissä enää, mut jos jommalla kummalla on tarvetta kertoa hyviä uutisia, tarvetta olkapäälle, aina ollaan toisemme puhelimen päästä tavoitettu. Kyseessä on ihminen, joka ei ikinä tuomitse mua, ja ketä mun ei tarvii tuomita. Ollaan niinku sielunveljiä..

Mulla on 4 tasavertaista naispuolista ystävää,
joille jokaiselle voin kertoa kaikki mitä sydämelläni on.
Pisimpään heistä oon tuntenut kohta 30 vuotta ( 2 ) ja toiset 2 yli 20 vuotta hekin.

miun serkku on oikeestaan ihan paras ystävä kun hälle voi puhua ihan mistä tahansa ja tietää että toinen ymmärtää :) vaikka ei pidettäs yhteyttä pitkin aikoihin ni aina kun nähään ja aletaan jutteleen ni voidaan puhua kaikesta<3 Sitten on pari muuta aika hyvää ystävää, mutta ei ketään tän yhen verosta ;)

Paras ystäväni on henkilö, jonka kanssa voin puhua kaikesta. Hän tietää ajatukseni puolesta sanasta, on valmis jakamaan iloni ja suruni. Hän tietää, että sama toimii myös toisin päin. Olen tuntenut hänet lähes koko ikäni, hän on se sisko, jota en koskaan saanut. Terkkuja Merelle!

Alkuperäinen kirjoittaja yönlapsi:
Paras ystäväni on henkilö, jonka kanssa voin puhua kaikesta. Hän tietää ajatukseni puolesta sanasta, on valmis jakamaan iloni ja suruni. Hän tietää, että sama toimii myös toisin päin. Olen tuntenut hänet lähes koko ikäni, hän on se sisko, jota en koskaan saanut. Terkkuja Merelle!

:wave: Hei, Rakas Ystäväni!! On ilo tuntea sinut ja saada olla ystäväsi! On myös liikuttavaa lukea ajatuksiasi minusta. Sinä olet ihminen, jonka olkapäähän voin nojata, kun maailma potkii päähän ja kun elämä hymyilee, hymyilet kanssani. Olet tärkeä!

Ihan paras ystäväni on kyllä mieheni.. Mutta jos ei miestä lasketa mukaan niin mun sisko vie kyllä voiton helposti!Sitten tuleekin jaetulla tokalla sijalla pari ystävää, joiden kanssa on välit pysynyt läheisinä läpi vuosien, erään kanssa myös pitkästä välimatkasta huolimatta :heart:

Vaikka kuinka kiellettiin niin mun on myös pakko sanoa että mun mies. Kun mä en edes usko että parisuhde vois toimia&kestää jos pohjalla ei olis erittäin läheistä ystävyyttä.

Muuten mä tunnen olevani erittäin onnekkaassa asemassa, sillä mulla on useampia erittäin läheisiä ystäviä. Muutaman kanssa ollaan tunnettu ikuisuuden ja muutaman kanssa taas korkeintaan 3 vuotta. Sen vaan huomaa kun toisen kanssa klikkaa, niin rakkaudessa kuin ystävyydessä.

Ja sitten on vielä paljon hyviä kavereitakin, joita en kuitenkaan osaa ajatella sydänystävinä. Mutta voi että nuo ystävät ovat kyllä arvokkaita :heart:

Ehdottomasti mun puudeli :heart: Se rakastaa mua vilpittömästi. Se on kuonosta häntään asti onnellinen, kun mä tulen kotiin. Vaikka olisin seissyt oven takana tuulikaapissa 2 sekuntia, se tulee aina - uudestaan ja uudestaan - innoissaan mua vastaan. Se on aina samaa meiltä mun kanssani kaikesta ja vaikkei olisikaan, se on sen verran viisas, ettei osoita sitä mulle. Se on aina valmis halirutipusituksiin ja lähtemään mun kanssa ihan mihin vaan sitä mukaani pyydänkin. Sen mielestä kaikki ruoka, mitä mä teen, on taivaallisen hyvää. Se kuuntelee kärsivällisesti, kun sille murheitani puran eikä koskaan, koskaan, se kerro mun asioitani kenellekään muulle. Kun mä kuljen sen kanssa ulkona pimeässä, mun ei tarvitse pelätä mitään. Ja kesäisin voinnukkua ikkunat ja ovet auki eikä mun tarvitse pelätä mitään. Kun mun nilkkojani oikein särkee, voin työntää kinttuni puudelin masun alle lämpimään.

Yhteistyössä