Kuka osaa hyvin ruotsia? Ja viitsisi suomentaa yhden jutun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja I love
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

I love

Vieras
Miksi ja kuinka Agnetha tapasi Jennifer Lopezin konsertin yhteydessä? Oliko tapaaminen järjestetty, vai oliko A konserttiyleisössä? Kerrotaanko Agnethan kuulumisista mitään? Kiitoksia jos joku kertoo. Siis koko juttua ei tietenkään tarvitse suomentaa, vaan haluaisin tietää mistä on kyse jutussa: H

AGNETHA SA HEJ. Abba-legendaren Agnetha Fältskog och Jennifer *Lopez träffades backstage. Foto: Tommy Pedersen
Här möts Agnetha Fältskog och JLo

Här möter Jennifer Lopez fansen - och Agnetha Fältskog.

Expressen följde stjärnan backstage - där Abba-sångerskan fick en kort pratstund.

- Tack för att jag fick komma hit, säger Jennifer Lopez själv.
Mejla

I går kväll hyllade Jennifer Lopez den svenska publiken - under sin första spelning i Sverige.

- Jag ser er, jag älskar er. Det känns bra här inne, sa stjärnan från scenen i Globen.

Med en påkostad scenshow uppmanade Lopez, 43, till dans och körsång - och bröt då och då ut i skratt över kärleken från publiken.
Såg förvånad ut

Efteråt besvarade hon den genom att möta ett antal fans backstage.

Sångerskan presenterades för Lopez som en del i popgruppen Abba och fick en kort pratstund med Expressen exklusivt på plats.

- Trevligt att träffas, säger vad som ser ut som en något förvånad Jennifer Lopez och berättar under pratstunden:

- Nu är jag i form. Det känns bra. I morgon kör vi i Finland, sedan Ryssland och så.

Efter att Agnetha Fältskog slussats i väg med ett leende får ett tiotal överlyckliga fans ta en bild med stjärnan, en snabb kram och några artighets*fraser.
"Gråt inte"

- Gråt inte, kom hit, säger Lopez och lägger armarna runt ett av fansen.

Expressens vinnare Ulrica Thuresson tog med sig kompisen Catarina Wright för att möta stjärnan.

- Det var jättekul och lite omvälvande. Galet vacker är hon också, säger en lycklig Ulrica Thuresson efter mötet.

Jennifer Lopez själv ler hela tiden, med säkerhetsvakter på tryggt avstånd.

- Tack för att jag fick komma hit, säger hon.

terv. I love abba

Jep, Agnetha meni Expressen-lehden edustajan kanssa bäkkärille, jossa J-lo oli tapaamassa faneja. Heidät esiteltiin pikaisesti, vaihtoivat muutaman sanan ja kun Agnetha lähti, J-lo jäi ottamaan kuvia fanien kanssa ja kiitteli kun oli saanut tulla Ruotsiin.

Yhteistyössä