Kuka ottais minun kanssa viiniä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KahviKaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä täällä just kaadoin lasillisen punaviiniä perjanatai-illan iloksi.. Viimeksi join lasillisen kuukausi sitten kun anoppi oli lastenvahtina ja päästiin miehen kanssa käymään viihteellä..Maistuu sitä paremmalta mitä harvemmin ottaa!!

Näinhän se on, että mukavampa, kun harvoin ottaa. Mulla on präti suunnitteilla ihan oikea ravintola reissukin, mutta vasta marakuun lopussa. Pikkujoulut tietenkin. Viimeksi olen tainut käydä viime vuonna pikkujouluissa :laugh: ei tule liian usein käytyä.

Miltä maistu punaviini kun noin kauan avattuna? Olin Alkossa työharjottelussa ja sielä sanottiin ohjeena, et viini säilyy noin 3pvä avattuna. Eli onko se avattu silti ihan hyvää? Ei se kai mikskää mee, kunhan vaa "ilmaantuu" (muistaakseni toi oli se sana) .

Mulla esikoinen kans kohta kolme vee, ja saunottiin yhdessä ja sammahti äsken löylyjen väsyttämänä sohvalle.. Itse nautin punkkulasillista ja nuorin (8 kk.) nukkuu myös. Elämä pienten lasten kanssa on just sellaista että täytyy osata ottaa se yksi oma hetki ja nauttia siitä, ja jaksaa taas lasten kanssa arkea.

Tämä on valkkaria. On hieman väljähtänyt maku, mutta en raski yhden lasin takia avata tuota punaviini pulloa, väljähtyy sekin... :D

Tämä menee ihan hyvin, kun en jää liian kauaksi aikaa makustelemaan. :laugh:

Hmm. Mistähän sain käsityksen et punkku kyseessä. :D Ehkä se on yleisempi? Tai jotai.. No ajattelinkin et varmaa vähä erilainen maku. Mut ripiästi kurkkuu vaa, nii hyvvee on. :D Nii joo, kippis vaan! Ite juon ollutta. :)

Yhteistyössä