kuka palstalainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täävaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täävaa

Vieras
En ees ole varma onko hää palstaillu täällä.. mutta jotenkin muistelen niin. IRC-Galleriassa nick marina^ ...muistelen vaan että hällä olis ollu mahtavia juttuja =)=) Jos joku nyt tunnistaa ittensä taikka toisensa.. niin ihanaa! En kehannu mustana kirjottaa.. jos tää on ongelma jollekin :D

Ööh, mitä mahtavaa mun jutuissani on :D
Sekava täti, ei päätä eikä häntää!
Ja mun viime aikojen päikkymerkinnätkin näkyy vaan kavereille :)
Mut joo, kiitos vaan, ihan outoa :D :D

Puhun nyt vähän vanhemmista asioista.. sun ukkelis oli kai armeijassa mun ukon kans samaan aikaan.. jos nyt muistan edes oikein. Ja oli niin ihana lukea sun juttuja siis täällä palstalla ku olin itte samassa jamassa.. sori että muistelen vanhoja. Jäit vain mieleen jotenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja täävaa:
Puhun nyt vähän vanhemmista asioista.. sun ukkelis oli kai armeijassa mun ukon kans samaan aikaan.. jos nyt muistan edes oikein. Ja oli niin ihana lukea sun juttuja siis täällä palstalla ku olin itte samassa jamassa.. sori että muistelen vanhoja. Jäit vain mieleen jotenkin.

Ooh, joo olihan se :heart:
Nyt jo onneksi kotona pidemmän aikaa =)
Paitsi jos ei oteta huomioon että tekee kevyitä työpäiviä, tänäänkin 14 tuntinen päivä ja se tuntuu lyhyeltä :D

Alkuperäinen kirjoittaja täävaa:
Juu.. onhan siitä aikaa =) Meillä tuo ukko tekee onneks vaan 10 tuntisia päiviä .. heh. Niin.. ja onnea masuasukista :D

Heh, joo kyllä tääkin toisinaan tulee ihan ihmisten aikaan kotiin=)
Eikä noi ylityöt nyt niinkään haittaa kun ne on lähinnä yöllä..
Ja rahaahan se toki tietää.. :)
ja kiitos suuri, siellä se mulksi ultrassa tänään, oikein terhakka jo vilkas pikkainen :heart: