Hae Anna.fi-sivustolta

Kuka saisi yhteyden kuolleeseen?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä vierailija, 02.02.2018.

1. vierailija Vierailija

En ikinä olisi uskonut, että kirjoittelisin tällaiselle palstalle, saati tällaisella asialla.. Mutta voimat on loppu ja olo täydellisen toivoton.

Tahtoisin saada yhteyden edesmenneeseen läheiseeni, mikäli se on sitten mahdollista. Uskon kuoleman jälkeiseen elämään ja uskon myös harvojen ihmisten omaavan kyvyn kurkistaa tämän kiistellyn verhon taakse, mutta suurimman osan uskon ikävä kyllä olevan huijareita..
    Onko ketään etsimäni kaltaista ihmistä missään joka suostuisi yrittää auttaa, ihan hyvää hyvyyttään kykyjään arvostaen? Maksullisiin tämmöisiin en edes tahdo uskoa - kuka laskuttaa ihmisten surulla ja epätoivolla..

Kiitos jo etukäteen mahdollisille järkeville vastauksille..

2. Saskia Vierailija

Oletko kuullut automaattikirjoituksesta?Se voi onnistua sinultakin.Itse olen saanut sen avulla viestejä, joista on ollut suurta lohtua surussa.Olen ihan tavallinen naishenkilö, en mikään meedio, mutta minulla on avoin ja ennakkoluuloton mieli.Äitinikin sai eläessään automaattikirjoitusta, samoin hänen ystävänsä.Se lohdutti heitä, lapsensa menettäneitä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri