Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mulla on myös lähes kaikkialla oma pullo mukana. Viimeksi pulloni herätti kummastusta pojan jalkapallopelissä :snotty: . Niin ja koulussa myös katsellaan mun 1,5 l:n putelia oudoksuen :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ajattele nyt itekkin miltä se näyttää:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mulla on myös lähes kaikkialla oma pullo mukana. Viimeksi pulloni herätti kummastusta pojan jalkapallopelissä :snotty: . Niin ja koulussa myös katsellaan mun 1,5 l:n putelia oudoksuen :xmas:
No ihan varmasti jos vielä vauva mukana ja äitillä oma pullo mukana, eikai sellasta kukaan hyvällä katso![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ajattele nyt itekkin miltä se näyttää:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mulla on myös lähes kaikkialla oma pullo mukana. Viimeksi pulloni herätti kummastusta pojan jalkapallopelissä :snotty: . Niin ja koulussa myös katsellaan mun 1,5 l:n putelia oudoksuen :xmas:
No ihan varmasti jos vielä vauva mukana ja äitillä oma pullo mukana, eikai sellasta kukaan hyvällä katso![]()
Niin... se näyttää varmaan just siltä mitä se on: Janoiselta äidiltä joka juo janoonsa limpparia =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Ai teitä olikin näin monta.![]()
Törmäsin tänään äitiin, jolle ei kelvannut kahvi, ei tee, ei mehu, eikä vesi. Sanoi vain juovansa Pepsi maxia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Ai teitä olikin näin monta.![]()
Törmäsin tänään äitiin, jolle ei kelvannut kahvi, ei tee, ei mehu, eikä vesi. Sanoi vain juovansa Pepsi maxia.![]()
Olinko se minä :wave: :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:kuka tyssy se oli kuka ei juonu kuin pepsiiii? minäkö :ashamed:
![]()