Kuka tänne palstalle oikeesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siis joku muu kuin minä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siis joku muu kuin minä?

Vieras
Siis ihan mielenkiinnosta mietin et kuka tänne palstalle oikeesti kirjottelee jotkut säälittävät mammat joilla ei ole muuta elämää kuin se oma pieni lähiö asunto ja lapset olis kiva nähä teijän kaikkien naamat :D itehän eksyin tänne ensimmäisen ja viimeisen kerran Ni!

Mulla ei ole edes lapsia, mut kai lapsettomatkin on niitä palstamammoja :D Hyvin ainakin olet tietoinen meistä "mammoista" eli ei taida olla ensimmäinen eksyminen palstalle ;)

Esimerkiksi minä, joka jossain vaiheessa huvittuneena totesin kaksplussan palstan olevan sosiaalinen elämäni, kun olin lasten kanssa kotona. Nyt olen töissä ja pahasti on palsta koukuttanut.

Mä käyn täällä siksi, että täällä on varmaan koko Suomen epäaidoimmat ja oudoimmat palstaukot, joitten jutuille voi nauraa.

Exhibitionist.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Siis joku muu kuin minä?;26409568:
Siis ihan mielenkiinnosta mietin et kuka tänne palstalle oikeesti kirjottelee jotkut säälittävät mammat joilla ei ole muuta elämää kuin se oma pieni lähiö asunto ja lapset olis kiva nähä teijän kaikkien naamat :D itehän eksyin tänne ensimmäisen ja viimeisen kerran Ni!

Ne samat joita kyselet eli oletko itsekkin ja olit ...

[QUOTE="hups";26409606]Sä oot muuten Anatolia (tosi omaperäinen nikki muuten) hyvä esimerkki näistä näsäviisaista kaks plussan sivun käyttäjistä :D[/QUOTE]

Ja tiedät sen koska olet tällä saitilla ihan ensimmäistä kertaa,,? :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Metis ja Anatolia
Alkuperäinen kirjoittaja Siis joku muu kuin minä?;26409568:

Eksyit?? :D eka ja vika kerta - joopajoo.. :laugh:

Mä. Perus wt-lähiömamma, vuokralla asun ja miehen kanssa sukset ristissä.
Olen niin tylsässä suojatyössä, että käytän 90 prosenttia työajastani palstailuun, jolloin yritän vimmatusti päteä ja esittää parempaa kuin olenkaan.

Välillä postailen palstalle duckface-kuvia ja valehtelen painoni 10 kg alakanttiin, koska oikea totuus ei kestä päivänvaloa.
Elämää on silloin kun on lapsivapaata, käytän sen juomalla kaljaa ja vikittelemällä taloyhtiön ukkomiehiä pikkubikineissä pyykkinarulla.

• Tykkää
Reactions: Anatolia ja Maira

Yhteistyössä