kuka teistä tietää???

UuTeEnNoUsUUn

Aktiivinen jäsen
01.03.2007
1 864
0
36
mitä tarkoittaa VP kutsun perässä!!!! ???? VOI RAIVO |O mä lähetän 72 kutsua joissa VP sillon ja sillon niin kaksi vastaa että eivät pääse tulemaan, muut ei ikinä vastannu mitään H*LVETTI sentään aikuisia ihmisiä!!! :headwall:

Noh noh, kuulostaa bridezillallamaiselta raivokohtaukselta :saint: Ei vainkaan, tottakai pitää vastata, epäkohteliasta jos eivät vastaa, mutta älä nyt meille huuda =)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Noh noh, kuulostaa bridezillallamaiselta raivokohtaukselta :saint: Ei vainkaan, tottakai pitää vastata, epäkohteliasta jos eivät vastaa, mutta älä nyt meille huuda =)

noh noh, tää ny ei onneks liittynyt hää hömpötykseen vaan johonkin ihan muuhun :)

Tiedetään. Kannattaa kirjoittaa suoraan, että vastausta pyydetään siihen ja siihen päivämäärään menessä puh. numeroon tai osoitteesen. Siltikin osa jättää ilmoittamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja giggelis-goggelis:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

noh noh, tää ny ei onneks liittynyt hää hömpötykseen vaan johonkin ihan muuhun :)
Ai sinulla ehtii olla toisetkin isot kekkerit? =)

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Minulla etiketti vissiin hukassa, sillä olen luullut vp:n eli vastauspyynnön tarkoittavan vastausta joka tapauksessa, tulee tai ei =)

Näin minäkin luulin, enkä viitsi kurkottaa käytöskirjaa tuosta selkäni takaa ja tarkistaa. Antaa palstan sivistää, mutta ensin pitää tapella hieman kuinka asia oikein on ja viitata ainakin wikpediaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vp tarkoittaa, että vastataan vain silloin jos ei päästä. Et ole itse näemmä etikettiä lukenut.

niinpä niin nuo 2 tekikin niin, loput 70 eivät ikinä ilmestyneet paikalle!!

Mikäli kyseessä oli jonkinlainen verkostomarkkinointi myyntitilaisuus, niin sitten en ihmettele.

Vp tarkoittaa, että vastataan vain silloin jos ei päästä. Et ole itse näemmä etikettiä lukenut.

niinpä niin nuo 2 tekikin niin, loput 70 eivät ikinä ilmestyneet paikalle!!

Mikäli kyseessä oli jonkinlainen verkostomarkkinointi myyntitilaisuus, niin sitten en ihmettele.

ei mikään verkostomarkkinointi... hommeli, syntymäpäiviä viettelin, onneksi tuli sitten kohtuudella muuta väkeä niin ei ihan kuivat kekkerit ollu <:D

Yhteistyössä