kuka teistä tunnustaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
12-vuotias poika ajoi autoa tuhdissa humalassa Kajaanissa lauantaina. Hän puhalsi poliisin alkometriin 1,2 promillea.

Tapaus sattui Lohtajan kaupunginosassa noin kello 22. Poliisin mukaan poika oli ottanut luvatta käyttöön äitinsä auton.

Poikaa epäillään törkeästä rattijuopumuksesta ja ajoneuvon kuljettamisesta oikeudetta. Reilusti alaikäisenä hän ei kuitenkaan joudu rikosoikeudelliseen vastuuseen.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Ei oo tosi...miten hemmetissä 12v voi edes osata ajaa autolla...mä opin sen taidon vasta ollessani 17v. Sitä ennen en juuri tiennyt missä kaasu ja missä jarru.

Jaa, aika monikin osaa. Meille opetettiin autolla ajoa jo ennen kuin jalat ylettyi polkimille.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Ei oo tosi...miten hemmetissä 12v voi edes osata ajaa autolla...mä opin sen taidon vasta ollessani 17v. Sitä ennen en juuri tiennyt missä kaasu ja missä jarru.

Jaa, aika monikin osaa. Meille opetettiin autolla ajoa jo ennen kuin jalat ylettyi polkimille.

Ehkä sen autolla ajon opettelun vois joidenkin lasten kohdalla jättää tekemättä. Esim juuri tuon lapsen kohdalla, joka nyt oli autolla kaahannut ja vieläpä kännissä :o

Ohhoh..ei meijän nuoruudessa tommosia tehty..(tuntuupa olo vanhalta :ashamed: )
Itekkin vasta, olinkohan jopa täysikänen kun ekaa kertaa kokeilin autolla ajaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

Ehkä sen autolla ajon opettelun vois joidenkin lasten kohdalla jättää tekemättä. Esim juuri tuon lapsen kohdalla, joka nyt oli autolla kaahannut ja vieläpä kännissä :o

Kieltämättä olet oikeassa. Ja olis voinut myös jättää kertomatta, miten kaljapullo avataan.

Yhteistyössä