Kuka tietää itseruskettavista???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos teille. Niin vähän ajattelinkin kun itseruskettavissa tai ainakaan kaikissa ei ole aurinkosuojaa mutta ihan varma en asiasta ollut. Se vähän ehkä hämäsi minua kun nuo itseruskettavat tekee ns. sokerisen kerroksen ihon pinnalle joka on sellainen kalvomainen että läpäiseekö aurinko ja solarium sitä. :)

Olen huomannu solarium studiolla siellä myyntikopissa rusketusta tehostavia aineita. Onko niistä mitään taikaa? Uskallanko siis mennä muuten solariumiin jos olen vaikka päivää tai paria ennen laittanut itseruskettavaa Dovea?

No on ja ei. Joistain siis on ja joistain ei, mä en kyllä laittais rahojani siihen koska ne ainakin mitä mun ex- duunipaikalla myytiin oli ainakin sikahintaisia. Kasvojen rusketusta tehostamaan huippuja mutta muuten iho ruskettuu alkuun päästyään hyvin solkussa joten mä en näkis tarvetta niille vartalovoiteille. Hyvin voit mennä jos päivää ennen olet Doven itseruskettavaa laittanut :)

juu en tiedä mutta ite en ikinä enään laita mitään itseruskettavaa, olin keltanen sen jälkeen :whistle:
Ihmettelin kylillä että mitä ne mua niin tuijottaa, yks sitten sano että miks oot noin keltanen :ashamed: kai ne jotkut katto et joku sairaus tai vastaavaa.

Noita rasvoja ja suihkeita kun on monenlaisia. Itse olen aika lailla kaikki kokeillut ja todennut että kaikkein paras on Dove. Kun kuorii ihon ja kosteuttaa hyvin ennen ir:n laittoa välttyy läikiltä ja keltaisuudelta. Itse olen myös joutunut kokemaan jotkin ir:vat jotka ovat tehneet ihosta todella keltaisen!

Yhteistyössä