Kuka tietää, pillerit ja verenpaine?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tilkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tilkku"

Vieras
Minulet ja Cerazette valmisteista kysymys, suhteesta verenpaineeseen.

Kumpi oli parempi jos verenpaine hieman koholla? Toinen on minipilleri ja toinen..kumpi on kumpi..ääh. Lääkäri kyllä selitti kumpi oli parempi vaihtoehto jos verenpaine koholla, mutta nyt muisti teki tepposet :/

Itselläni on verenpaine koholla,ja söin muutaman vuoden tota cerazetteä,lääkäri ei suostunut muuta kirjoittamaankaan. Hyvin toimi,vei jopa menkat veks :) Tässä välissä en ole käyttäny,kun muksu meille tupsahti,mutta eilen sain jälkitarkastuksessa taas saman reseptin,verenpaine kun on vieläkin koholla. Tosin,minipillerit sopivat minulle parhaiten.

mä en oo voinu mitään yhdistelmäpillereitä käyttää just verenpaineiden takia kun kohottavat niitä sitten kovin. cerazetteä oon kahesti käyttäny (synnytysten jälkeen) ja mitään verenpaineongelmaa ei niistä ainakaan mulle tullu. toisella kertaa aiheutti inhottavan, reilu 4 viikkoa kestävän tiputteluvuodon, jonka takia hakeuduin lopulta gynelle ja se käski sitten lopettaa noikin pillerit. totesi vain, että näyttäs siltä, että mulle ei passaa oikein mitkään sellaset ehkäisyvalmisteet joissa on hormoneja..

Yhteistyössä