Hae Anna.fi-sivustolta

Kuka tietää

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä Irina, 06.10.2019.

1. Irina Vierailija

Osaisko joku kertoa minulle,et kun olen myymässä asuntoani ja olen kuullut et Helsingissä olisi joku välitys firma joka voisi auttaa myös myytävän asunnon rempassa? Niin kaipailen sen välitysfirman nimeä tai yhteystietoja? Haluun myydä pois mut vuokralaisten jälkeen se pitäisi rempata ja itselläni on peukalo keskellä kämmentä.

2. vierailija Vierailija

En osaa sanoa mutta kun kuulet sen nimen niin minäkin olen kiinnostunut.

3. vierailija Vierailija

Kiinnostaa myös! Asunto pitäisi laittaa myyntiin mutta päivittää täytyy, ihan hinnan takia.

4. vierailija Vierailija

aisen vuokra-asunnon,siksi aikaa kun myytävään omaan asuntoon tehdään remppaa,ja paras on se et jopa muuttoavut samaa kautta,tavaroiden säilytyspaikka siksi aikaa,eli hiton hyvä koko paketti. Nimeä en voi kertoa ääneen koska muuten se poistetaan mainonnan takia. Ja parhain juttu se et sen koko helahoidon jälkeen myyneet kolmessa viikossa viimeistään asunnon ja hyvällä voitolla joka silloin kattaa remppa ja muut kulut ja jää jopa vähän ylimääräistäkin jos tosiaan on remppakohde mikä on stailauksen ja rempan kohteena ollut. Fiksu juttu.

5. vierailija Vierailija

Oneksi ehdin ottaa firman nimen allakkaan ylös!

6. vierailija Vierailija

Puuttuu näköjään osa kirjoituksesta,höh. Mutta minäkin olen innostunut tietämään lisää tällaisesta jutusta missä kiinteistövälitysfirma tarjoaa kaiken. Vau.

7. vierailija Vierailija

On kyllä fiksu juttu jos tarjolla kaiken kattava kiinteistövälitys firma. Helpottaa koko remppa,muutto,uusi asunto asiaa.

8. vierailija Vierailija

9. vierailija Vierailija

10. vierailija Vierailija

Kiitos, äkkiä nimi muistiin!

11. vierailija Vierailija

Kannattaa katsoa firman video, siinä selviää kuinka asiat etenee, tavarat varastoon, remontti, isäntä vuokra-asuntoon, asunnon myynti lopuksi. Ja onnellisesti uuteen asuntoon kiinni.

12. vierailija Vierailija

Kävinkin jo tutkimassa kyseistä firmaa ja vaikuttaa olevan juurikin sillainen mitä voisi suositella todellakin. Taatusti käytän tuon firman palvelua. Remppa ja väliaikainen asuntokin jopa järjestyy jos tarvetta. Muuttomiehet myös. Niin ja paras tuo kun saa hyvän hinnan asunnostaan loppupelissä. Se on kuin sijoitus mikä myös poikii.

13. vierailija Vierailija

Kiinnostaa ihan sen takia että on pakko saada hyvä hinta asunnosta, sijainti paras mahdollinen ja remppa takaa hyvän hinnan.

14. vierailija Vierailija

Kiva saada lukea näitä juttuja. Auttaa paljon minua kun vaihdan pienempään asuntoon ja ajattelin et voisin jopa käyttää tuollaista täyden jutun palvelua mistä lopuksi itselle jää ylimääräistä rahaakin kun antaa oman asunnon remontoida ensin. Jokainen silloin voittaa. Näin invalidina joudun muutenkin turvautumaan toisten apuihin joten tuollainenkin palvelu on tervetullut.

15. vierailija Vierailija

16. vierailija Vierailija

17. vierailija Vierailija

Ei tässä mitään mainostamista ole muuta kuin hyvää palvelua saman katon alta mahdollista saada. Ja vieläpä niin että oman asunnon arvo nousee. Helpottaa todella paljon omaa taakkaa varsinkin jos on kiirettä omassa työssään niin suotavaa onkin tuollainen mahdollisuus. Itselläni on muutama asunto joista ajattelinkin myydä toisen pois ja se tarveisi perusteellisesti rempata vuokralaisten jälkeen. Toki eivät he ole tuhonneet eikä muutakaan mutta ovat joutuneet asumaan peruskuntoisessa ja nyt haluan eroon siitä koko asunnosta.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri