Kuka tietäisi paljonko maksaa syylari autoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auto

Vieras
Siellä kysymys,korjaamolta soitettiin että syylari tai vastaava en tiedä miten kirjoitetaan on mennyt mun autosta mutta en hoksannut kysyä paljonko se maksaa.Eli tietääkö kukaan suunnilleen paljon maksaa?

kovin autokohtasta :) kato vaikka motonetin sivuilta oman auton tiedoilla.. ja sit toki kannattaa selvittää se et hommaako se korjaamo sen jostain (jos on merkkiliike niin voi olla kalliimpi )

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
kovin autokohtasta :) kato vaikka motonetin sivuilta oman auton tiedoilla.. ja sit toki kannattaa selvittää se et hommaako se korjaamo sen jostain (jos on merkkiliike niin voi olla kalliimpi )

Ne hommaa sen itsellä ei ole mitään tietoa mistä edes saisi hankittua.Kiitos =)

Alkuperäinen kirjoittaja Auto:
Siellä kysymys,korjaamolta soitettiin että syylari tai vastaava en tiedä miten kirjoitetaan on mennyt mun autosta mutta en hoksannut kysyä paljonko se maksaa.Eli tietääkö kukaan suunnilleen paljon maksaa?

Soita sinne korjaamolle ja kysy. Sillä se parhaiten selviää :). Huomaa lisäksi, että tuon pelkän varaosan lisäksi tulee se työ.

Korjaamolta pitää aina etukäteen kysyä hinta-arvio :attn:...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Auto:

Soita sinne korjaamolle ja kysy. Sillä se parhaiten selviää :). Huomaa lisäksi, että tuon pelkän varaosan lisäksi tulee se työ.

Korjaamolta pitää aina etukäteen kysyä hinta-arvio :attn:...

Kyllä ne soittaa sen arvion kun siihen tehdään muutakin mut nyt vain soittivat että se on mennyt kanssa joten saako sen tilata.Kysyn maanantaina kyllä ensin että mitä lysti maksaa.

Yhteistyössä