A
Auto
Vieras
Siellä kysymys,korjaamolta soitettiin että syylari tai vastaava en tiedä miten kirjoitetaan on mennyt mun autosta mutta en hoksannut kysyä paljonko se maksaa.Eli tietääkö kukaan suunnilleen paljon maksaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:kovin autokohtastakato vaikka motonetin sivuilta oman auton tiedoilla.. ja sit toki kannattaa selvittää se et hommaako se korjaamo sen jostain (jos on merkkiliike niin voi olla kalliimpi )
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tarvikkeena yleensä satasen tai 2, riippuu vähän autosta ...
Alkuperäinen kirjoittaja Auto:Siellä kysymys,korjaamolta soitettiin että syylari tai vastaava en tiedä miten kirjoitetaan on mennyt mun autosta mutta en hoksannut kysyä paljonko se maksaa.Eli tietääkö kukaan suunnilleen paljon maksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Auto:Siellä kysymys,korjaamolta soitettiin että syylari tai vastaava en tiedä miten kirjoitetaan on mennyt mun autosta mutta en hoksannut kysyä paljonko se maksaa.Eli tietääkö kukaan suunnilleen paljon maksaa?
Soita sinne korjaamolle ja kysy. Sillä se parhaiten selviää. Huomaa lisäksi, että tuon pelkän varaosan lisäksi tulee se työ.
Korjaamolta pitää aina etukäteen kysyä hinta-arvio :attn:...