kuka tulis kädestä pitäen neuvomaan mulle miten tota photoshoppia käytetään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Eilen sen asensin koneelle, ja hermothan tässä vaan menee :snotty:
Ohjekirja mulla kyllä on, mutta kun se on niin tylsää luettavaa, ettei sitä kauaa jaksa kerralla lukea...

Tarjoon pullakahvit sille joka tulee mua auttamaan ;)

elements 2.0 vissiinki :D

Sitä juttua oon yrittäny ettiä ainakin, millä saa venytettyä esim. nenää isommaks, mut en sit millään löydä sitä.
Nuo perus kontrastien ja värien säädöt, rajaukset yms. onnistuu kyllä, mutta siitä vaativemmat on ihan hepreaa :snotty:

Jos kauempaa tulee, niin voin mä ruokaakin antaa :xmas:

Mä en tiiä toimiiks siinä näppäinyhdistelmät.
Onks se muuten suomeks?
ctrl + t on transform -yhdistelmä. Sit oikeeta hiiren nappia kliksauttamalla saattais tulla eri vääntövaihtoehtoja (skew, distort, warp...) Niitä testailemalla löydät oikean suunnan. Sit jäljet paikkaa vaikka clonestampilla tai laastarilla jos siit löytyy.
Kandee tehdä ensin uus layeri ettei tarvii ehkä paikkailla niin paljoa. Onkohan Elementsissä ees layereita?
Aika huono oon neuvomaan. Oon joskus kokeillu Elementsiä, mut hermo siinä meni :snotty:

ei oo suomeks, ja sehän siitä hankalaa tekeekin, kun enhän minä tolla mitään englantia osaa :snotty:

Tuo käyttöopas sentään on suomeks, pitäs varmaan vaan kaivaa se keskittymiskyky jostain piilosta ja syventyä niihin ohjeisiin.

Yhteistyössä