kuka uskaltaa mukaan: pinotaan NOLOIMMAT SEKSIKOKEMUKSEMME :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmaana

Vieras
olimme aikanaan miehen kanssa laivalla. en tajunnut, että vaikka ne hyttien ovet ovatkin paksut, niin päästävät jopa ihan puheenkin käytävälle saati sitten huutamisen.. no, alettiin miehen kanssa hommiin ja huusin täysillä tyyliin " ihanaa, kulta! pane ! kovempaa! kovempaa!" . oli mieletön aallokko, olin pudota sängystä ja kiimaisempi kuin aikoihin. kuulin jossain vaiheessa lasten ääniä käytävältä, mutten piitannut vaan annoin palaa. seuraavana aamuna viereisen hytin perheen pää katsoikin sitten melko murhaavasti... olivat epäilemättä kuulleet liikaa. toinen moka mikä tulee mieleen, on sitten tylsän klassinen pieru miehen naamalle kun mies on naama jalkovälissäsi..

Varmaan se kun poikaystävän kanssa ekoja kertoja sekstaillessa yritin olla oikein aktiivinen (olin tosi kokematon mutta olin tietty kuullut, että ei saa maata vaan lahnana) ja kierähdin hänen altaan päälle, tosin niin lujalla vauhdilla että putosimme molemmat sängystä lattialle... auts. :D

Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
Kerran kakkasin vahingossa partnerini pallien päälle..:(

ripuli? itselleni meinasi käydä sama, maito ei sovi ja mitälie olin syönyt ennen seksipuuhia. mies pani takaapäin kun tajusin että ei hitto, vessaan.. :(

Kun eräs teini-ikäinen tämän hoidon sukulaispoika käveli huoneeseen kesken touhujen, sai kyllä oikein täyden kuvan siitä mitä oli meneillään....
Kun olen harrastanut todella huonoa seksiä humalaisen miehen kanssa, enkä ole tiennyt että jokohan siltä tuli vai vieläkö pitäisi jaksaa esittää kiinnostunutta tilanteesta, kun toinen on useamman minuutin vaan "liikuskellut veltosti". On muuten aika helvetin vaikea keksiä mitään fiksua sanottavaa tai toimintatapaa siinä tilanteessa, jos meinaa haluta olla väleissä sen miehen kanssa vielä jälkeenpäinkin.

Tää on sitten oikeesti nolo...joskus sinkkuaikoina harrastin seksiä kahden eri miehen kanssa niin, että siinä oli väliä pari päivää. Tän väliajan ihmettelin vähän, miten olen niin märkänä koko ajan, muuten ei kuitenkaan tuntunut mitenkään ihmeelliseltä niin unohdin koko asian...syy sitten selvisi kun se jälkimmäinen mies kysyi, onko sulla joku ehkäisyrengas täällä. Sanoin sille, että ei siellä mitään ole...sitten kokeilin itse...ja vedin ulos käytetyn, limaisen kortsun, joka oli mystisesti hävinnyt jonnekin sen aiemman miehen kanssa!

Kyllä hävetti. Ei muuten kuulunut siitä miehestä enää mitään...

No mä en tiedä onko tää noloa mutta säikähdin ainakin ihan pirusti. Nykyisen poikaystäväni kanssa harrastettiin seksiä ihan alkuaikoina(seurusteltu ehkä viikko) ja mies sanoi että nyt on pakko lopettaa ku ottaa niin kipeetä. No ei siinä, oli pimeää ja jalkovälini tuntui tosi märältä, koitin kädellä ja haistoin että voi ei, verta...menkat varmaan alkoi!!noloa.. Mutta, eipäs alkanutkaan, poikaystävältäni oli katkennut siitä terskan päästä joku homma ja siitä se veri johtui. Oli se kyllä nolona :D eipä voitu sitten ainakaan kahteen viikkoon hommailla..nykyään hyvä jos kerran kahteen viikkoon pupuillaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää on sitten oikeesti nolo...joskus sinkkuaikoina harrastin seksiä kahden eri miehen kanssa niin, että siinä oli väliä pari päivää. Tän väliajan ihmettelin vähän, miten olen niin märkänä koko ajan, muuten ei kuitenkaan tuntunut mitenkään ihmeelliseltä niin unohdin koko asian...syy sitten selvisi kun se jälkimmäinen mies kysyi, onko sulla joku ehkäisyrengas täällä. Sanoin sille, että ei siellä mitään ole...sitten kokeilin itse...ja vedin ulos käytetyn, limaisen kortsun, joka oli mystisesti hävinnyt jonnekin sen aiemman miehen kanssa!

Tää oli aikas paha :)

Alkuperäinen kirjoittaja hih hih:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tää oli aikas paha :)

Kieltämättä, ei omat tunnukkaan enää niin noloilta...

kämppiksen kanssa asuessani heräsin hirveisiin panoääniin ja sellaisen röpelölasioven takana kämppis sekstaili ruokapöydällä silloisen poikaystävänsä kanssa. ja ne luuli että mä olen jo lähtenyt töihin ( olin menossa yövuoroon ).
mua hävetti ihan sikana ja mietin että miten ihmeessä pääsen livahtaa ilman et ne näkee.no,tekstasin töihin et myöhästyn vähän ja sitte livahdin ku he lopetti hommailut.

tuolloin toi tilanne nolotti ihan kauheesti vaikkei kuulosta pahalta :ashamed:

No ehdottomasti se oli noloin, kun 18 veenä yhden hoidon äiti tuli huoneeseen kesken kaiken, kun poikansa lykki menemään takaapäin. Äiti ei oikein tykännyt..:-/ Joo se oli vika kerta kun rupesin hommiin kenenkään kotona vielä asuvan kanssa. :-D

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
No mä en tiedä onko tää noloa mutta säikähdin ainakin ihan pirusti. Nykyisen poikaystäväni kanssa harrastettiin seksiä ihan alkuaikoina(seurusteltu ehkä viikko) ja mies sanoi että nyt on pakko lopettaa ku ottaa niin kipeetä. No ei siinä, oli pimeää ja jalkovälini tuntui tosi märältä, koitin kädellä ja haistoin että voi ei, verta...menkat varmaan alkoi!!noloa.. Mutta, eipäs alkanutkaan, poikaystävältäni oli katkennut siitä terskan päästä joku homma ja siitä se veri johtui. Oli se kyllä nolona :D
Mä pistän paremmaksi. Mulla on kahden miehen kanssa käynyt noin että katkeaa se juttu. :o

• Tykkää
Reactions: Sokeripala
Tuli tälläinen seksiin liittyvä nolo juttu mieleen. Vieläkin nolottaa, sain silloiselta seksikumppanilta seksiviestejä ja innoissani lähetin takasin ja ajattelin että laitan oikein todella pahan ja laitoinkin.., jatkoin vielä muutamalla viestillä kun ei mitään kuulunut takas. Sain kuulla myöhemmin että olikin työpuhelin ja viestini oli lukenut hänen pomonsa. Vieläkin nolottaa!

noloin kerta oli se,kun menkat alko just silloin. miten sattukin, miehen auton takapenkillä oltiin ja onnistuin sotkemaan sen :/ ei nyt pahasti, mut siinä kun vähän hengähdettiin kun penis oli jo ulkona,sitä verta silloin meni penkille. pimeää oli siis silloin ja huomas mies siinä vaiheessa kun alko itseään puhdistelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
No mä en tiedä onko tää noloa mutta säikähdin ainakin ihan pirusti. Nykyisen poikaystäväni kanssa harrastettiin seksiä ihan alkuaikoina(seurusteltu ehkä viikko) ja mies sanoi että nyt on pakko lopettaa ku ottaa niin kipeetä. No ei siinä, oli pimeää ja jalkovälini tuntui tosi märältä, koitin kädellä ja haistoin että voi ei, verta...menkat varmaan alkoi!!noloa.. Mutta, eipäs alkanutkaan, poikaystävältäni oli katkennut siitä terskan päästä joku homma ja siitä se veri johtui. Oli se kyllä nolona :D
Mä pistän paremmaksi. Mulla on kahden miehen kanssa käynyt noin että katkeaa se juttu. :o

Mullakin kävi sama 10v sitten nykyisen mieheni kanssa ja verta tuli ihan sikana ja sattu kuulemma ihan törkeesti. Mikä toi homma siis on, mistä se johtuu??

Yhteistyössä