Kukaan käynyt lahdessa 4d ultrassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvolalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kouvolalainen

Vieras
Onks kukaan käynyt lahdessa 4d ultrassa? Siellä terveystalolla? Varasin ajan ja se oli mieslääkärille toinen lääkäri on joku nainen. Onko siellä siis ystävällinen palvelu ja asiallinen? Muistatteko hintaa? Varmistiko vauvan sukupuolen, jos halusi tietää?

Käytiin reilu vuosi sitten. Mieslääkäri (J.L).
Satasen pintaan jäi maksettavaa kelan korvauksen jälkeen. Sukupuoli ei selvinnyt. Kuvia ei tosiaan ihan hirveän montaa saanut, eikä dvd:tä.

käytiin marraskussa -07. Jäi maksettavaa reilu 100?. Me käytiin sillä naislääkärillä,oli tosi mukava. Kertoi oman veikkauksensa sukupuolesta,kun ei kunnolla näkynyt. Saatiin muistaakseni 4kuvaa ja dvd:lle pieniä pätkiä. Oma levy tosin piti ola mukana. Se miesläääri ei vissiin dvd:tä tee...vai oonko ymmärtäny väärin?
hyvä palvelu kuitenkin

Ai siitä ei saa sitä dvd:tä mukaan?? Jos käy sillä miehellä? Pitäsköhän perua se aika, jos ei saa sitä videota, kun mies ei pääse sinne ja olis halunnut sen nähdä.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Ai siitä ei saa sitä dvd:tä mukaan?? Jos käy sillä miehellä? Pitäsköhän perua se aika, jos ei saa sitä videota, kun mies ei pääse sinne ja olis halunnut sen nähdä.

Kannattaa varmaan varmistaa etukäteen. Ainakaan silloin ei saanut (kysyttiin).
En pitänyt siitä mieslääkäristä; katsoi mun papereita ja sanoi että kun sulle on tämä abortti tehty.. blaa blaa... Kyseessä oli tuulimunaraskaus, joka tyhjennettiin lääkkeellisesti, eikä mikään vapaaehtoinen abortti :(

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:

Kannattaa varmaan varmistaa etukäteen. Ainakaan silloin ei saanut (kysyttiin).
En pitänyt siitä mieslääkäristä; katsoi mun papereita ja sanoi että kun sulle on tämä abortti tehty.. blaa blaa... Kyseessä oli tuulimunaraskaus, joka tyhjennettiin lääkkeellisesti, eikä mikään vapaaehtoinen abortti :(

Höh. Olipa törkee. Mä en just tykkää noista tollasista tyypeistä.

Niin en tiedä saako dvd:n nykyään, siitä on jo yli vuosi kun itse olen käynyt. On voinu systeemi muuttua. Soita ja kysy sieltä. Mulla ultrasi nainen joka oli tosi mukava :)

Yhteistyössä