Kukaan käynyt yksin baareissa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amelia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

amelia

Vieras
Kun mä en tunne täältä uudelta paikkakunnalta ketään ja juhlimaan mielisin, niin kehtaisko sitä mennä yksin? Vai katottasko kieroon? Ootteko te ollu, onko tarvinnu olla ilta yksin...? Kannustusta kiitos =)

Teppo auttaa ju, muistaa hyvin vielä parin vuoden takaset rymyreissut kun aamulla ei mitään muista niin osaa jo epäillä että nyt on maisteltu väärästä pullosta... =)

En oo kyllä koskaan kokeillu. Tosin tässä kaupungissa missä tahansa baarissa on tuttuja, että tuskin kauaa yksin istuisin :D
Ehkä jos muita vaihtoehtoja ei olis niin saattaisin mennäkkin, pitäisin vaan huolta että en ajautuisi ihme porukoihin ja taksilla kotiin vaikka matka olisi miten lyhyt.

Mä menin kans yksin tossa tilanteessa ja sain jo ekalle kerralla liudan upeita ystäviä. missä asut? Myös tätä kautta voisit saada jonkun mukaan ja uusia ystäviä.

Jännittää muakin kyllä kovasti, en tosiaan tunne yhtäkään ihmistä täältä.. Pohjois-Savossa ollaan, saapi ilmottautuu mukkaan ken tahtoo =) Mutta onneks mulla pysyy (yleensä ) järki päässä ettei sentään pelätä tarvii, kunhan ei vaan hävetäkkään..

Oon käynyt monesti ja mukavaa on ollut!

Kouvolassa tosin olin yhden kesän ja ajattelin sitten mennä baariin yksin, jos vaikka johonkin tutustuisi ja tapaisi uusia ihmisiä. No, pahaa silmää sain kaikilta naisilta ja paras oli, kun lehden olin ottanut pöytääni ja sitä luin niin yksi kävi nappaamassa sen pois kysymättä mitään, vaikka luin sitä! Ei paljon uskaltanut kenellekään jutella :/

Mä en uskaltas lähtee yksin, kaikkia hörhöjäkin on liikenteessä. Mutta silleen käyn kyllä monesti että käyn moikkaan työkavereita, istun hetken ja lähden. Ihan vieraaseen paikkaan en astu jalallakaan ilman seuraa.

Yhteistyössä