V
"vieras"
Vieras
Mitä olette tykänneet? Tuliko haittavaikutuksia? Jännittää aloittaa nuo kun e-pillerit ei sopineet kuin myöskään rengas.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minulla oli eka kuukausi normaali, sitten alkoi tulemaan kuukautiset joka toinen viikko. Sitä pari kuukautta, ja nyt tulee välillä normaalikin kuukautiskierto, mutta välillä saattaa olla vain 3-4 vuodotonta päivää kun taas alkaa kuukautiset.
Taasko täällä varoitellaan siitä jatkuvasti vuotamisesta?
Minipillereillä tosiaan ALKUUN saattaa vuotaa jatkuvasti, mutta niitä pitääkin käyttää vähintään puoli vuotta, jotta tilanne tasaantuu.
Itselläni oli myös näin, että vuotoa oli alkuun tiheään, sitten harveni normaaliin kerran kk:ssa, sitten enää muutaman kerran vuodessa. Lopulta menkat jäi pois kokonaan, eikä ne kyllä tulleet takaisinkaan kun minit reilun 3 vuoden käytön jälkeen lopetin. Olin toki jo 38 v. ja vaihdevuodet tuli.
Taasko täällä varoitellaan siitä jatkuvasti vuotamisesta?
Minipillereillä tosiaan ALKUUN saattaa vuotaa jatkuvasti, mutta niitä pitääkin käyttää vähintään puoli vuotta, jotta tilanne tasaantuu.
Itselläni oli myös näin, että vuotoa oli alkuun tiheään, sitten harveni normaaliin kerran kk:ssa, sitten enää muutaman kerran vuodessa. Lopulta menkat jäi pois kokonaan, eikä ne kyllä tulleet takaisinkaan kun minit reilun 3 vuoden käytön jälkeen lopetin. Olin toki jo 38 v. ja vaihdevuodet tuli.
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23115313:kuka on varoittanu ja ketä?
ap kysyi kokemuksista ja sitä se saikin.
Alkuperäinen kirjoittaja No esim. nää;23115359:Tänään 09:31
2
lopetin kanssa kun tuli menkat 2x kuukaudessa...
Tänään 09:29
Tönt
käytin niitä vajaa vuoden. lopetin kun menkat alkoi synnytyksen jälkeen ja siitä jäi sitten putki päälle. 3.5kk hanat auki. sitten riitti mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja No esim. nää;23115359:Tänään 09:31
2
lopetin kanssa kun tuli menkat 2x kuukaudessa...
Tänään 09:29
Tönt
käytin niitä vajaa vuoden. lopetin kun menkat alkoi synnytyksen jälkeen ja siitä jäi sitten putki päälle. 3.5kk hanat auki. sitten riitti mulle.