Kukaan lopettanut oppisopimusta kesken?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vastauksia kaipaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vastauksia kaipaan

Vieras
Mulla olis nyt sellainen homma että 1,5v opparia olis jäljellä, mutta sain kiinnostavamman työtarjouksen.

Palkka nyt tällä hetkellä huimat 8,5e/h ja työ johon pääsisin (myös vakituinen paikka) olisi 10-12e/h..Paikka johon pääsisin on muutenkin ala jossa palkat nousee paljon nopeammin kuin alalla missä nyt olen, jos nyt tässä mun alalla edes palkat lähtee koskaan nousuun :whistle:

Onko kellään kokemuksia, hullukait mä olen jos kieltäydyn tuosta toisesta duunista?

1 Ammatti multa jo löytyykin, aikoinaan oppisopimuksella tuolla aloitin koska oli ainoa työpaikka tässä lähellä mihin pääsin vakituisesti, muut olis silloin ollut osa aikaisia.

Mä keskeytin oppisopimukseni juuri tänään ja tavallaan vähän samasta syystä. Jouduin kyllä keskeyttämään opiskelun heti parin ekan kuukauden jälkeen kun poikani sairastui ja mä jouduin jäämään pois töistä. Nyt kuitenkin sitten sain töitä omalta alaltani ja lopetin työt tässä oppisopimuspaikassa.

Eikä kaduta yhtään!

kyllä mä ottaisin sen työn jos olisi rahantarvetta. jos se on kiinnostavampi alakin ni mitä edes miettimään. ja jos sulla on ammattikin niin... mutta teet miten parhaaksi näet. kuitenkin opparia on aikapaljon sulla jäljellä.

Yhteistyössä