Kukaan mennyt HKI-STO Siljalla A-hytissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruotsiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ruotsiin

Vieras
Siitä on jo aikaa kun itse laivalla mennyt tukholmaan. Nykyisin ainakin Serenaden A-hytit ovat rempattuja ja niissä on tv.

Mitä sieltä telkkarista näkyy? Ihan normaalit kanavat vai vain joku info ja live kuvaa kannelta? Voiko sen kautta ostaa leffoja kuten hotellissa.

Ollaan lähdössä miehen ja kahden lapsen (2v ja 2kk) kanssa. Onko A hytti tarpeeksi tilava meille? Saako niissä kaikissa alasängyt yhteen?

Ja miten olette maissa yhdistäneet shoppailun ja lasten viihtymisen?

Ei, kukaan ei ole käynyt. Saatte aivan yksityisristeilyn.

Tv:stä näkyy turvallisuuskanava, Suomen ja Ruotsin kanavat, olisikohan siellä joku Viasatin pakettikin, en muista. Tilavahan se hytti ei missään nimessä ole, mutta etteköhän te sinne mahdu. Alasängyt saa yhteen, tosin mitä järkeä, kun 2-vuotias voisi nukkua sinun kanssasi toisessa alasängyssä, ja vauva voisi nukkua matkasängyssä, joka mahtuu kun ei avaa toista alasängyistä. Ukon voi pistää nukkumaan yläpetiin.

Mä olis just viime viikolla Serenadella A-hytissä. En kyllä tajunnut yhtään että alasängyt olisi saanut yhteen! Miten ne olisi saanut kun ne oli ihan seinässä kiinni eri puolilla? Ei se hytti yhtään tilavampi ole kuin B-hytti, siinä vaan on se ulkoikkuna. Pohdittiinkin miehen kanssa että talvella olisi jopa parempi se Promenade-hytti josta voisi katsella ihmisiä siinä Promenadella, kuin ulkohytti kun maisemia ei juuri voi pimeässä katsella.

Telkkarissa näkyy ainakin peruskanavat molemmista maista ja sitten jotain satelliittikanavia sekä viihderavintolan show:t. Maissa en osaa sanoa mitä lasten kanssa voisi tehdä kun ollaan ihan kaksin vaan liikuttu.

Me oltiin pari vuotta sitten, kun esikoinen oli vauva. Jos se A-hytti siis on se ikkunallinen? Meillä oli vaan kahdelle sängyt, eli vain parivuode. Vauva nukkui vaunuissa, jotka sai parkkiin sängyn viereen (vessan oven eteen tosin, eli sinne mennessä piti vaunuja siirtää). Telkkarista ei kyllä mun mielestä tullut mitään, Suomen kanavat näkyi siihen saakka kun signaali riitti, sitten näkyi just joku turvallisuuskanava. Ei katseltu. Eikä se hytti tosiaan mikään tilava ollut.

Mutta Tukholmassa oli kivaa!

[QUOTE="Noora";25117412]Mä olis just viime viikolla Serenadella A-hytissä. En kyllä tajunnut yhtään että alasängyt olisi saanut yhteen! Miten ne olisi saanut kun ne oli ihan seinässä kiinni eri puolilla? Ei se hytti yhtään tilavampi ole kuin B-hytti, siinä vaan on se ulkoikkuna. Pohdittiinkin miehen kanssa että talvella olisi jopa parempi se Promenade-hytti josta voisi katsella ihmisiä siinä Promenadella, kuin ulkohytti kun maisemia ei juuri voi pimeässä katsella.

Telkkarissa näkyy ainakin peruskanavat molemmista maista ja sitten jotain satelliittikanavia sekä viihderavintolan show:t. Maissa en osaa sanoa mitä lasten kanssa voisi tehdä kun ollaan ihan kaksin vaan liikuttu.[/QUOTE]

No kun se toinen alasänky ainaskin on ihan siirrettävissä toisen viereen, kunhan vain ottaa "yöpöydän" välistä pois.. Ja juu u, itse ottaisin mieluummin Promenaden hytin, kuin A:n, sillä siinä on kummasti lisätilaa, kun ikkuna on sellainen "erkkeri"mallinen, jossa on kiva säilöä tavaroita, tai lapsen leikkiä/katsella laivan menoa jne.. Ja on muuten talviaikaan lämpimämpikin kuin meren puoleinen hytti..

No kun se toinen alasänky ainaskin on ihan siirrettävissä toisen viereen, kunhan vain ottaa "yöpöydän" välistä pois.. Ja juu u, itse ottaisin mieluummin Promenaden hytin, kuin A:n, sillä siinä on kummasti lisätilaa, kun ikkuna on sellainen "erkkeri"mallinen, jossa on kiva säilöä tavaroita, tai lapsen leikkiä/katsella laivan menoa jne.. Ja on muuten talviaikaan lämpimämpikin kuin meren puoleinen hytti..

onko siinä lapsen turvallista olla? ettei ikkuna vaan irtoa / rikkoudu yms ??

-korkeanpaikan kammoinen

Yhteistyössä